Haluaisitko lisää Indiana Hopo tarinoita?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin tietää haluatko lisää Indiana Hopo tarinoita taskareihin tai aku ankka lehteen? Minusta se olisi hyvä asia sillä olen lukenut vain yhden Indiana Hopo tarinan joka oli taskarissa! Ja jos ihmettelette miksi kirjoitan paljon kysymyksiä johtuu siitää että pidän kirjoittamisesta!!!!!!!!

Kommentit (14)

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

No oishan se ihan vaihtelua kun monesti ei törmää niihin.Vaikka aku ankkaa paljon luenkin ja ei sitä tarvitsisi jokaisessa olla mutta välillä kuitenkin. :)

Vierailija

Miksi?! Ja tämäkin on TURHA TOPIC joten en haluaisi. Indiana Hopo tarinat on tylsiä koska ne ovat vain tyhmiä. Itse mä äänestän, että EI!!!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Haluaisitko lisää Indiana Hopo tarinoita?!

Juppe-setä - 12.02.10 07:30 (ID 464091) Miksi?! Ja tämäkin on TURHA TOPIC joten en haluaisi. Indiana Hopo tarinat on tylsiä koska ne ovat vain tyhmiä. Itse mä äänestän, että EI!!!

Mutta en halua loukata...

Vierailija

Jotain rajaa näiden topiccejen tekemisenn Viitatar2 ! En halua loukata mutta näitä on jo valtavasti täällä. 1-2 riittä... Kolmekin saattaa olla jo liikaa perä perää laittaa.

Vierailija

Turha.

8 turha topic jonka olen nähnyt joka on Viitatar2

tekemä.Mutta en haluaisi lisää Indiana Hopo tarinoita.

~Daku siellä missä tapahtuu!

Vierailija

Kaikki te käyttäjät jotka olette antaneet kritiikkiä tästä topicista ja jotkut jopa topicin luojasta arvon Viitatar2kosesta. Toivon että painatte seuraavan ohjeen mieleenne: Älä loukkaa toista käyttäjää, älä anna suorasanaista kritiikkiä topiceista. Jos loukkaat toista käyttäjää pahasti hän saattaa ruveta trolliksi ja alkaa vainota häntä loukannutta käyttäjää sama asia koskee topiceja. Mutta topiceista sen verran että jos lähettää (ehkä) turhaan topiciin viestin LUKKOON se käy sämmäyksestä.

Vierailija

Kiitos minunkin puolesta salkkari,tuo oli asiallista! Mutta minun mielestä nämä tällaiset voisi siirtää off-topiciin! Se on näitä varten!

MRL kuittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat