Mitä tekisit jos...olisit Aku ankan päätoimittaja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on tämmöinen uusi sarja:Mitä tekisit jos...!

Eli kyselyä päästä jalkoihin (ei biologisesti).Toivottavasti joku auttaa minua tekemään uusia topicceja tästä sarjasta,koska en itse ole kovin hyvä keksimään yksittäisiä keskusteluja.No niin,sitten asiaan.Ensimmäinen osa sarjasta:Pohdimme mitä tekisimme jos olisimme päätoimittajia 8 mil. budjetilla Aku ankka-lehdessä.No minä varmaan juoksuttaisin poikia tekemään juttua Akusta jollain keinolla,varmaan sellasella että antaisin satasen riittävän hyvästä lehdestä tietylle toimittajalle(ei ollut hyvä,kun en ole hyvä keksimään).

Kommentit (2)

Vierailija

Haastattelisin Don Rosaa mistä hän keksi kaikki seikkailu sarjat.sekä tinkisin haastattelun hinnan niin niin niin alhaiseksi kuin mahdollista. (ei oikeassa elämässä)kiristäisin pomoa antamaan minulle palkan korotuksen,sillä uhalla että myyn jutun yksinoikeudella jollekin sanomalehdelle(sille joka maksaa eniten jutusta.)enkä aku lehdessä julkaistavaksi.teen siitä sopimuksen, ettei minua eroteta heti kun toimitus saa lehden.En minä sitä varmaan oikeasti tekisi.Olin nyt vaan kirjotus päällä.Nyt hävettää kauheasti,mutta kulutin kirjoittamiseen anakin 15 minsaa.(Kuka hullu nyt pyyhkisi näin pitkää juttua,kun meni niin paljon aikaakin.siispä sori kauheasti tilan tuhlaustani.

Vierailija

Lainaus:
tää on oikeasti tosi tysä juttu,tää mun seputukseni

kalle kääk - 12.02.10 08:43 (ID 464166) Haastattelisin Don Rosaa mistä hän keksi kaikki seikkailu sarjat.sekä tinkisin haastattelun hinnan niin niin niin alhaiseksi kuin mahdollista. (ei oikeassa elämässä)kiristäisin pomoa antamaan minulle palkan korotuksen,sillä uhalla että myyn jutun yksinoikeudella jollekin sanomalehdelle(sille joka maksaa eniten jutusta.)enkä aku lehdessä julkaistavaksi.teen siitä sopimuksen, ettei minua eroteta heti kun toimitus saa lehden.En minä sitä varmaan oikeasti tekisi.Olin nyt vaan kirjotus päällä.Nyt hävettää kauheasti,mutta kulutin kirjoittamiseen anakin 15 minsaa.(Kuka hullu nyt pyyhkisi näin pitkää juttua,kun meni niin paljon aikaakin.siispä sori kauheasti tilan tuhlaustani.

Ei mitään,kyllä minä sen ymmärrän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat