Kuvat eivät näy!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juuri kun yritän pelailla "Tunnista Taitelija"- peliä, niin niitä kuvia ei näy. Pitää odottaa joko noin 5-10 sekuntia, ja se tulee, jos edes tulee. Erittäin paljon ärsyttää, kun ei pysty pelaamaan kunnolla. Mikäs on vikana? Osaisikohan joku auttaa? Onko muilla ilmennyt sama ongelma? Kiitos paljon kaikille, jotka vastaavat.

Kommentit (15)

Vierailija

Valitettavasti en voi auttaa mutta minulla on sama ongelma aina välillä ... ehkäpä pitäisi ylläpidolle ilmoittaa asiasta ?

Lillen-positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Jooh iteelläni on sama ongelma kantsii esimerkiksi samuttaa netti koska sinun ratasi jonkun muun reittimen kanssa on saattanut mennä sekaisin joten jos ei senkään jälken näy kantsii laitaa palomuurin poikeuksiin netti käytät siis moxilaa exploveria google chromea näin rautalangasta väännetynä

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuvat eivät näy!

lillen - 14.02.10 08:00 (ID 466165)

Valitettavasti en voi auttaa mutta minulla on sama ongelma aina välillä ... ehkäpä pitäisi ylläpidolle ilmoittaa asiasta ?

Taidanpa ilmoittaa... Ihme, että en itse keksinyt :s

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Kuvat eivät näy!

The aku - 14.02.10 08:02 (ID 466173)

oli pakko laitaa sama viesti kaks kertaa?

Ei, anteeks älä nyt sinäkin luule minua spämmeriksi.Se oli vahinko:(

PS.Oliko pakko jättää iso alkukirjain pois*Näsäviisas*?

Vierailija

Lainaus:

THL - 14.02.10 08:02 (ID 466174)

Vika voi olla myös koneessasi.

Tuskinpa on.. Muillakin on sama ongelma ilmennyt. Minulla on kaikki tarvitta, adobet yms muut flash playerit.. Lähentin kyllä jo Ylläpidolle palautetta, mutta toivottavasti saan vastauksen..

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kuvat eivät näy!

DryOut.. - 14.02.10 08:06 (ID 466189)

Lainaus:

Tuskinpa on.. Muillakin on sama ongelma ilmennyt. Minulla on kaikki tarvitta, adobet yms muut flash playerit.. Lähentin kyllä jo Ylläpidolle palautetta, mutta toivottavasti saan vastauksen..

Tiedoksi että netissäkin voi olla vikaa tai kone on vain hitaana.

-Dynamic trio-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Kuvat eivät näy!

THL - 14.02.10 08:08 (ID 466192)

Lainaus:

Lainaus:

-Dynamic trio-

Kone ei ole hidas, melkein paras nettiyhteys mitä rahalla saa. Netissä ei ole vikaa. Siitä olen varma.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuvat eivät näy!

DryOut.. - 14.02.10 08:10 (ID 466198)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Kuvat eivät näy!

THL - 14.02.10 08:08 (ID 466192)

Lainaus:

Lainaus:

-Dynamic trio-

Kone ei ole hidas, melkein paras nettiyhteys mitä rahalla saa. Netissä ei ole vikaa. Siitä olen varma.

Juu ei kannata keksiä lisäsyitä; olen varma että tämä on taas jotain sivuston juttuja mitä kannattaa kysyä itse ylläpidolta. Vastaukseen kuluu yleensä 1-5 vuorokautta.

Vierailija

Ei ne mullakaan näy...

Ja kun menin E-korttigalleriaan, ja valitsin sen aiheen (sim. syntymäpäivä tms.), ne kortit ei näkynyt! Mikä voisi olla syy?

Vierailija

Itselläni on sama juttu. Minulakaan eivät kuvat näy, vaikka olen kuinka yrittänyt. Ehkää täytyy lähetellä ylläpidolle viestejä.

Vierailija

se vika on kyllä näissä sivuissa tai sitten tätä sivua rasitetaan liikaa eli tätä käyttää aktiivisesti liian moni niin jotkut ohjelmat "tilttailevat"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat