Minä vuonna sinä aloit tilaamaan Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli otsikko kertoo: "Minä vuonna aloit keräämään Aku Ankkaa?" Itse aloin suunnilleen vuonna 2008 alussa ja eka Aku Ankkani oli 1/2008. Eli kertokaa vain minä vuonna aloitte Akkareita tilaamaan.

Sivut

Kommentit (19)

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

No minun ensimmäinen Aku ankan lehti, oli 32/2004, mutta minä omistan lehden 42/2000. Ja ensimmäinen taskarini oli uutispommi 299(kai), vuonna 2003.

- Taikaviitta, jo kaksi vuotta)

PS. Minä pidän tämmöisistä topiceista, mutta näitä on ihan hirveästi, joten älä tee tämmöisiä, ennen kuin olet katsonut onko tälläisiä.

Ben380
Seuraa 
Liittynyt5.12.2009

Taisin tilata vuonna 2009 tai 2008.

Minun veljellä on tosi paljon akkareita, pussi täynnä! Ne kaikki ovat aika vanhoja. Sanoisin että veljelläni on yli 300 lehteä. Kaikki ovat varmaan 2001-2007 vuodelta? Lisäksi, minulla on pari englantilaista Aku Ankkaa.

Vierailija

Oho! Sulla ja sinun isoveljelläsi on aika paljon Akkareita! Voisitko kertoa, minkälaisia ne oli? Oliko niissä Rosan ja Barksin sarjoja?

Vierailija

Minä olen tilannut aku ankka jo vuodesta 2002.

Mutta mun äiti on tilannut akkaria jo vuodesta 1980 eli meillä on kotona yli 20 Akkari kansiota.

-akuotto 8 vuoden ajan kerännyt akkareita-

Vierailija

Eroaako englantilaiset akuankat jotenkin vai kö ei olisi kiva tietää en kauheasti itse pidä kauheasti aku ankoista joten haluaisin vaan tietää koska minun isoveljeni on himona aku ankoihin ei pääse ees sängystä ylös.

Vierailija

Itse en tilaa, eikä iskäni tilaa, mutta äitini tilaa melkein kaikkia Aku Ankkoja tietääkseni.

Äiti on tilannut vuodesta 2009 ja numerosta 18 asti.

Roope-setää hän on luultavasti tilannut Tammikuusta asti, en ole varma, sillä tämän kuun Roope-setä ei ole ilmestynyt.

-ATI

Vierailija

Aloitin tilaamaan vuonna 2002, mutta vuonna 2003 kyllästyin, ja aloitin tilaamaan Nalle Puhia. Huom. olin 4v. Sitten vuonna 2004 aloitin taas Aku Ankan, ja olenkin siitä asti sitä tilannut.

Vierailija

Me aloitimme tilauksen... 20 vuotta sitten! Joo, mun sisko oli silloin n.3 vuotias ja mä en ollut vielä syntynyt. Joten pitkään me ollaan sitä tilattu, katsotaan päästäänkö yli kolmenkymmenen vuoden joskus. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat