mitä kääkylöitä teillä on kännykässä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla on ykkönen kakkonen kolmonen ja nelonen

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: mitä kääkylöitä teillä on kännykässä?

tarkanmarkanvartija - 14.03.10 07:23 (ID 487386)

Miten kännykän saa siis kiinni tietokoneeseen.Tarvitaanko joku erillinen johto??

Sinun täytyy siinä tapauksessa ostaa USB- johto. Kysyt vaikka joltain Prisman tai Citymarketin myyjältä asiasta ja näytät vaikka millainen puhelimesi on. Ne voivat maksaa n. 10 euroa. Lisäksi saat ladattua ne puhelimeesi, jos siinä on internet, mutta puhelimen internet maksaa ja maksu maksetaan puhelinlaskun yhteydessä.

Minulla on kaikki Kääkylät puhelimessani, ja latasin ne puhelimeni internetistä. Minulla on etu, että saan olla puhelimeni internetissä niin paljon kuin haluan, ja silti maksu on aina sama.

Ciao!

Vierailija

Olen yrittänyt laittaa kääkkylöitä kännykkääni, mutta en onnistu. Kun yritän tallentaa sen koneelle, sitä ei löydy mistään. Voisiko joku kenties selventää hieman?

~The Original, Heinänen.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: mitä kääkylöitä teillä on kännykässä?

Heinänen - 20.03.10 05:13 (ID 490530)

Olen yrittänyt laittaa kääkkylöitä kännykkääni, mutta en onnistu. Kun yritän tallentaa sen koneelle, sitä ei löydy mistään. Voisiko joku kenties selventää hieman?

~The Original, Heinänen.

Jos sinulla on firefox niin siihen tulee se lataukset lista, kun olet painanut tallenna tiedosto. Kun se on ladannut sinun täytyy painaa hiiren oikeaa ja avaa tallennuskansio. Sitten vain siirrät sen USB johdolla puhelimeesi.

Jos sinulla on explorer, niin painat vain tallenna tiedosto, kun se kysyy sitä. Siinä voit itse päättää, mihin kansioon se tallennetaan.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat