Kauneus, meikit ja sellaiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi puhua esim. hyvistä hiustuotteista, lempimeikeistä ja hiustyyleistä. Eli siis kauneuteen liittyvistä asioista. Haulla ei ainakaan mitään tämäntapaista löytynyt. Jos tällainen on jo, niin ilmoittakaa. Tämä topic on pääasiassa tytöille, mutta jos aihe kiinnostaa poikiakin, niin tervetuloa!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Laitan nyt oman mielipiteeni asiasta:

Yleensä meikit mielestäni rumentavat ishmisiä.

Meidän luokallammekin on eräs ällöttää tyttö joka meikkaa aina silmänsä mustiksi.

Kyllä on maailmassa tietysti poikkeuksiä joissa meikit tekevät kauniimmiksi mutta minun mielestäni useimmilla ihmisillä (etenkin tytöillä) ne vain rumentavat. Ihmisen pitää olla luonnollinen!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tämä on kolmas laatuaan, krhm. Ja entä poikatytöt? OVATko he tervetulleita topiciin? Aattelin vaan sanoa, että etuhiuksia kasvattavalle vinkkejä kiitos, miten voi pitää kiinni kun ei riitä pinnejä..?

Vierailija

Itse en meikkaa. Olen joskus kokeillut jotain ripsiväriä yms. Jossain bileissä ne ovatkin ihan kivoja. Mutta minua kyllä myös ällöttää, jos joku meikkaa ihan mustat silmät eikä ole lähelläkään luonnollista lookkia. Oma meikkausperiatteeni on, että vähän voi meikata, mutta vain niin vähän etää näyttää silti luonnolliselta.

-Minde-

Vierailija

Itse kouluun mennessäni peitän vain finnit, ja juhliin laitan huulikiiltoa, ripsiväriä, luonnollisenoloista luomiväriä ja puuteria. Hiukseni ovat lähes aina takussa, sillä minulla on aina niin kiire kouluun, että en ehdi harjata niitä.

// Af1, poikatytöt ovat tietenkin myös tervetulleita!

Vierailija

Lainaus:
Re: Kauneus, meikit ja sellaiset

range osku - 18.02.10 08:42 (ID 469737) Laitan nyt oman mielipiteeni asiasta: Yleensä meikit mielestäni rumentavat ishmisiä. Meidän luokallammekin on eräs ällöttää tyttö joka meikkaa aina silmänsä mustiksi. Kyllä on maailmassa tietysti poikkeuksiä joissa meikit tekevät kauniimmiksi mutta minun mielestäni useimmilla ihmisillä (etenkin tytöillä) ne vain rumentavat. Ihmisen pitää olla luonnollinen!

Minusta meikkaaminen ei naisilla haittaa.Sellainen vampyyri-look on tosi nätti.Eihän kuitenkaan meikeillä voi kovin ratkaisevasti kaunistaa,pittä olla luonnostaan kaunis.Itse en kuitenkkan käytä meikkiä,koska en ole sellainen tietynlainen poika.

Vierailija

Lainaus:

range osku - 18.02.10 08:42 (ID 469737)

Meidän luokallammekin on eräs ällöttää tyttö joka meikkaa aina silmänsä mustiksi.

Kyllä on maailmassa tietysti poikkeuksiä joissa meikit tekevät kauniimmiksi mutta minun mielestäni useimmilla ihmisillä (etenkin tytöillä) ne vain rumentavat. Ihmisen pitää olla luonnollinen!

olen samaa mieltä mitä järkeä panna MEIKKIÄ! :Z

Jihuu 100 viestini

Vierailija

en meikkaa mutta hiuksiin tarvitsen apua!mulla on luonnonkiharat ja ne menee koko ajan sekaisin!

antakaa vinkkejä,suoristusraustaa on turha ehdottaa koska se ei auta

Vierailija

En yleisesti meikkaa, koska suht turhaa touhua. Joskus kuitenkin tulee pistettyä jtn ja sekin on yleisesti sipaisu meikkivoidetta, koska ihossani on rumia arpia ja meikkivoide peittää ne :/

Ymmärrän, jos meikkiä käytetään hillitysti, eikä siis tule niitä käveleviä tikkurilan maalikauppoja. Mutta jokaisella oma tyylinsä (;

Hiustuotteita en käytä, muutakuin lakkaa, jos haluan mm. suoristaa hiukseni mitä tosin tapahtuu n. 1 vuodessa :D

Vierailija

meikit on ihanii. ite en oo kyl mikään meikki pelle, koska oon allerginen monille meikeille, mutta on niitä olemassa herkille silmille, iholle yms.

Vierailija

Minä meikkaan aina kouluun tai kaupungille mennessäni. En tajua mitä oudoksuvaa siinä on, se on osa elämää. :>

Vierailija

Lainaus:

range osku - 18.02.10 08:42 (ID 469737)

Samaa mieltä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kauneus, meikit ja sellaiset

Topottaja - 22.05.10 02:52 (ID 534153)
Lainaus:
Re: Kauneus, meikit ja sellaiset range osku - 18.02.10 08:42 (ID 469737) Laitan nyt oman mielipiteeni asiasta: Yleensä meikit mielestäni rumentavat ishmisiä. Meidän luokallammekin on eräs ällöttää tyttö joka meikkaa aina silmänsä mustiksi. Kyllä on maailmassa tietysti poikkeuksiä joissa meikit tekevät kauniimmiksi mutta minun mielestäni useimmilla ihmisillä (etenkin tytöillä) ne vain rumentavat. Ihmisen pitää olla luonnollinen!
olen samaa mieltä mitä järkeä panna MEIKKIÄ! :Z Jihuu 100 viestini

Minustakin Ihminen tekee itsestään rumemman meikkaamalla (Pojan mielipide)

-AlienTHeduck, joulua odotellessa

PS. En tarkoita, että kaikkien poikien mielestä meikkaaminen on kamalaa tai rumentaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat