Kuka tykkää Dragonlordsista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

siis kenen mielestä Giorgio Cavazanon dragonlords on hyvä. Mulla itellä on se.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Se on todella mahtava kovakantinen! Siinä on hyviä Dragonlord sarjoja ja Giorgio Cavazzano on muutenkin hyvä piirtäjä, joten vastaan että tykkään!

Vierailija

Tällaisia on jo reilusti, mutta en nyt jaksa motkottaa enempää. (=

Asiaan:

Tämä kyseinen fantasiakirja on loistava! Minähän olenkin fantasialukutoukka, ja tämä kirja iski suoraan ytimeeni! Mahtavaa seikkailua koko ajan! Yritän tämän kirjan itsellenikin hankkia heti kun pystyn!

OP kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuka tykkää Dragonlordsista

timippa11 - 19.02.10 04:37 (ID 470244) Olen lukenut sen se on mahtava! (huom: olen tehnyt itsekintällaisen topicin) ::.timippa11.::

jaa en minä sitä voinu tietää

Vierailija

Lainaus:
Kuka tykkää Dragonlordsista

One Piece - 19.02.10 03:49 (ID 470143)

Tällaisia on jo reilusti, mutta en nyt jaksa motkottaa enempää. (=

Asiaan:

Tämä kyseinen fantasiakirja on loistava! Minähän olenkin fantasialukutoukka, ja tämä kirja iski suoraan ytimeeni! Mahtavaa seikkailua koko ajan! Yritän tämän kirjan itsellenikin hankkia heti kun pystyn!

OP kuittaa.

Niin onkin reilusti ja niin on todella hyvä sarja! Sellaisia voisi tulla enemmän! Muuten OP,viestiesi perusteella olet siis One Piece-fani,joten luulisin että tykkäät lukea ehkä eniten seikkailukirjoja? Pitääkö paikkansa?

Tässä tämä tällä kertaa.

Vierailija

Omistan kyseisen kirjan ja mielestäni se on todella huippu! Olen lukenut sen jo monta kertaa, enkä kyllästy ikin.. Ja Giorgio on onnistunut piirtämisessä tosi hyvin.

-duck96-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat