mitä mieltä olisitte jos keskustelu aikoja pidennettäisiin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

keskustelu ajat vois olla 7-24

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jatketaan

MeRakastammeAnkkaa - 19.02.10 06:30 (ID 470432)

Aikoja pidennetään lähitulevaisuudessa.Uudet ajat: 7-23.Muitakin uudistuksia, kuten UKK on tulossa.

-MRA-

Mikä on UKK?

Vierailija

UKK=Usein kysytyt kysymykset, siis listattuna yleisiä kysymyksiä ja vastaukset niihin. Vastine englanninkieliselle termille FAQ, friendly asked questions.

Mun mielestäni näitä aikoja ei tarvitsisi rajata mitenkään, vaan tänne voisi viestejä kirjoittaakin 24/7. Aikarajat ovat turhaa holhoamista - niiden asettaminen kuuluu vanhemmalle ja/tai sivuston käyttäjälle itselleen.

Vierailija

Haluasin tämän ajan 8.00-22.30 se olisi mielestäni parempi.

92% teineistä/nuorista kuuntelevat nykyään räppiä jos kuulut niihin 8% jotka kuuntelevat muuta kuin räppiä laita tämä aina viestisi perään.

~Daku siellä missä tapahtuu!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otsikko liian pitkä, joten muoksin hieman.

Aikahan muuttuu 7.00-22.00, joten eiköhän se riitä ihan jokaiselle. Tämän topicin asianhan olisi taas voinnut laittaa tuonne Kokous nettisivujen hyväksi, joten muistahan se, kun ensi kerralla teet näitä topiceja, että on jo valmiiksi topicia johon aiheen voisi sisällyttää.

Tämä topic mielellään lukkoon ja jatketaan keskustelua KNH, jos asiaa tästä vielä tulee:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/7427/kokous_nettis...

//Minuutin aiemmin olin liikkeellä : D.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Yritin jo eilen tänne tunkea, mutta mokoma ei antanut lähettää viestiä. Eli siis, Ankka19 saapuu offiin ja Parhaisiin käyttäjiin herjaamaan turhasta topasta, ja tehtailee itse tämmöisiä useamman päivässä? : D Tämä asia kuuluisi Kokous nettisivujen hyväksi -topiciin, jossa se onkin jo käsitelty. Uudet ajat, 7.00-22.00, astunevat voimaan piakkoin.

Ja pahvis, FAQ on lyhäri _Frequently_ asked quostionsista. ; )

// No niin, Hitsi oli sitten nopeampi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat