Tietopaketti.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä topicissa voit tehdä itsestäsi tietopaketin niistä asioista joista haluat toisten tietävän. Esim. Profiilin vaihto ja muistakin asioista.

----Tässä teille tietopaketti Minusta----

Minä olen myös profiileilla akuankkka fani97 ja aku fani 1000. Päätin tehdä uuden tunnuksen, koska en pitänyt akuankkka fani97 pitkästä nimesta ja kirjoitus virheestä. En myöskään pitänyt aku fani 1000, koska sillä on niin outo nick ja muutenkin. Minäajattelin jatkaa tällä profiililla kirjoittelemista, mutta saatatte nähdä minut vielä noilla kahdella profiililla. Olen Akun313 Allu Ankka ja Ankkiksessa akuankka fani97, mutta Ankkiksen profiilini ei toimi. Eli toivon että pidätte minua sellaisena kun olin akuankkka fani97:na eli ei mitenkään uutena ja pöljänä... ;D Ja kaikki joitten Parhaat Käyttäjät- listalla olen pyytäisin teitä vaihtamaan siihen akuankkka fani97 tilalle Allu Apina. Eli suomeksi ja selvemmin sanottuna olen uudella profiililla, mutta silti vanha käyttäjä. Eli pyydän ettette aliarvioisi minua niinkuín jotkuta aliarvioivat uusia käyttäjiä.

--------------------------------------------------

Olen erittäin pahoillani jos tälläinen kskustelu on jo. Ylläpito saa lukottaa tämän jos tämä on turha.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat