Iines-Pokkarit

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Siis mitä nämä kyseiset julkaisut ovat? Onko niissä vain Iines tarinoita? Tahtoiasin tietoa, koska suunnittelen ostavani uusimman "Uutisnälän"!

Kommentit (10)

Vierailija

Niissä on naishenkilöiden tarinoita. Iines, Riitta, Mummo, Neiti Näpsä, Minni, Heluna jne. Ne ovat pokkareita, eivät hirmu paksuja, mutta kyllä niissä on tarinoita aika paljonkin. Mielestäni eivät ole jirmu hyviä ne Iines-pokkareiden tarinta, mutta muutama poikkeus löytyy toki. En omista yhtään, kirjastosta olen lainannut.

OP kuittaa.

Vierailija

Joo, ja ne on sitten älyttömän kalliita..

Kyllähän se kummiski pakko niitä ostaa, kun kerta Aku Ankkaa keräilee kertas..

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Naispuolisten hahmojen lisäksi Iines-pokkareissa seikkailevat toki myös Ankkalinnan miespuoliset hahmot. Pääpaino on kuitenkin kauniimmassa sukupuolessa.

Tietolaarissa on paljon lisätietoa Iines-pokkari 4: stä (esim. pokkarin seitsemästä pitkästä tarinasta kuusi nähdään Suomessa nyt ensimmäistä kertaa):

http://www.akuankka.fi/ajankohtaista/97/iines_pokkari_4_ilmestyy

Itse en ole aiempia kolmea Iines-pokkaria ostanut, mutta tämän suunnittelin ostavani. Toivottavasti on hintansa väärti. =)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Iines-Pokkarit

antsu95 - 22.02.10 03:00 (ID 473043)

Eli Iines pokkari on vähän niinkuin Iines- lehden korvike?

-Antsu95-

On muuten kalliita ne pokkarit! :$

juu, sitä minäkin vähän ajattelin

!

Vierailija

Jos olet miespuoleinen etkä pidä Iineksen, Riitan ja Minnin omituisista seikkailuista tai jos et halua tuhlata paljoa rahaa, älä osta iinespokkareita. Mutta jos olet kunnon keräilijä tai kiinnostunut naisankoista ja -hiiristä, mitä sinä täällä roikut? Mene ostamaan.

Minusta ei mikään hyvä sarja, mutta voi olla oiva idea lisätä naispuoleisia lukijoita ja ostajia. En ole sarjaa järkyttävän shokkihinnan takia kokeillut, mutta jos kirpparilta löytyy halvalla niin voisin iinespokkaria kokeilla. :s

Vierailija

Eli Iines-pokkareissa on tarinoita Ankkalinnan neidoista, ja todella hyviä ovat, osta ellet pelkää 6,90 euron hintaa. Ainakin tässä minun Iines-pokkarissani (numero 2) on tarinoita Iineksestä, Mummosta, Riitasta,Minnistä,Helunasta sekä Millasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat