Canvazzano Suomeen!!!

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

HÄn tulee Suomeen! Hän vierailee kauppakeskus Sellossa 6 Maaliskuuta Klo: 14.00-16.00! Sitten kun hän on käynyt jo Suomessa, täällä voi keskustella, kuka siellä oli!

Sivut

Kommentit (110)

Vierailija

Lainaus:
Canvazzano Suomeen!!!

Veli Huilu - 21.02.10 12:56 (ID 472065)

HÄn tulee Suomeen! Hän vierailee kauppakeskus Sellossa 6 Maaliskuuta Klo: 14.00-16.00! Sitten kun hän on käynyt jo Suomessa, täällä voi keskustella, kuka siellä oli!

Anteeksi vain VH, mutta eikö tälläisen topicin tekeminen ole vähän liian aikaista? Jos täällä on kerran tarkoitus keskustella Cavazzano-vierailun tunnelmista tapahtuman jälkeen? No, aivan sama. Ei tämä topic minua paljoa haittane, mutta luulen että tämä vajoaa foorumin pohjalle ennen kuin Cavazzano edes ehtii suomeen :D:D:D

-Late98-Riesananne vuodesta 2009:]

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Canvazzano Suomeen!!!

Kolmas Caballero - 21.02.10 01:25 (ID 472128)

Jeejee!

Ei voi olla totta.. Ei tällaisia viestejä, kuin "Jeejee!". Ja muutenkin topic pitäisi laittaa lukkoon. Sori vaan..

(Kaikkea sitä elämässään näkee.)

Vierailija

Ei kun ihan vitsillä tuon pistin. Tarkoitin sillä että se on hauskaa/mukavaa kun Cavazzano TULEE suomeen. Ja yksi totuus on, että käytän laseja kirjoittaessani viestejä.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Muuten hyvä topic, mutta otsikossa on kirjoitusvirhe. Siis Cavazzano tulee Suomeen eikä Canvazzano(jälkimmäisestä en ole ennen kuullutkaan, onko hän joku uusi piirtäjä? Ü)Eipä muuta, tulen tänne sitten tapahtuman lähetessä.

Vierailija

Joo tarkoittaa Cavazzanoa.

Vihjeeksi tästä ei tule minkäänlaista Aku Ankan sivuille mainosta (oletettavasti) koska Cavazzano ei tule toimituksen käskystä. :D

Vierailija

Lainaus:

Onko todellakin näin? Tästä Selloon on vain noin 4-5 km, joten voisimpa ehkä mennä kyseisenä päivänä sinne...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tottakai O A-94 menet, kun Cavazzano-fanikin olet :)

Itse en valitettavasti (taaskaan) pääse tuonne. Cavazzano kuitenkin on aina ollut suosikkipiirtäjäni, mutta ei voi mitään...:(

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Cavazzano Suomeen!!!

Kolmas Caballero - 22.02.10 11:54 (ID 472902)

Harmin paikka, dj... Minä kyllä ehkä voin tulla Espooseen katsomaan Cavazzanon vierailua, jos ehdin.

Toivottavasti näet hänet! mUtta voi ei!! Minä en varmaan pääse, koska minulla on muuta menoa! voi ei!:(:(:(:(:(:( Toivottavasti näen sitten Vicarin, jos hän tulee suomeen!

Vierailija

Facebookissa käynnissä mainos:

Cavazzano Tampereella!

Päivämäärä:

4. maaliskuuta 2010

Ajankohta:

16:00 - 18:00

Paikka:

Suomalainen Kirjakauppa / Hämeenkatu 18

Viikon päästä!!!!

Vierailija

Cavazzano Tampereella hiihtolomalla! Voi pyhä ankka! Toivottavasti tulemme mummolasta ennen sitä. En haluaisi niin hienoa tilaisuutta tuhlata, Cavazzanohan on mestari.

Vierailija

Jokin tilaisuus taisi helsingissä olla tiistaina myös missä juhlittiin taskareiden syntymäpäivää ja Cavazzano on kunniavieraana... En enempää muista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat