Etsi tarina-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä topicilla voi... hetkinen, tämä ei ole leikki! Eli jos tahdot lukea jonkun tarinan, mutta et tiedä missä Aku Ankassa, taskukirjassa, Roope-sedässä, Iineksessä tai Aku Ankka ekstrassa se on, kerro tarinan juonesta niin joku voi tietää missä se tarina on. Kuka tahansa voi kertoa jos tietää missä se on. Itse kysyisin missä on sellainen tarina jossa:

Hessu pelaa Mikin kanssa shakkia mutta häviää aina. Sitten Hessu pääsee shakkimaailmaan ja joutuu siellä shakkitaistelun keskelle. Hessu kuitenkin voittaa taistelun ja pääsee kotiin. Kotona Hessu viimmein voittaa Mikin taistelussa saaneiden vinkkien avulla.

Oletteko nähneet tuollaista tarinaa?

P.S: Tällainen keskustelu on saattanut jo olla.

Kommentit (10)

Vierailija

En tiiä mutta mulla ois Carl Barksin joulutarina, missä Tupu,Hupu ja Lupu haluaa rakeno vai oliko se mekano sarjaa mutta Akulla ei ole varaa. Aku taas toivoisi uutta autoa. No lopussa Aku saa kaikilta sukulaisilta uuden auton ja ankanpojat kaikilta rakennussarjan. Kuka osaisi kertoa tarinan nimen? Se on mun lempi joulutarina.

Vierailija

En ole varma, olenko lukenut tuota. Ehkä olen, ehkä en... ei vain tule mieleen.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Etsi tarina-topic

KolmenKopla - 05.06.10 11:56 (ID 545080) En tiiä mutta mulla ois Carl Barksin joulutarina, missä Tupu,Hupu ja Lupu haluaa rakeno vai oliko se mekano sarjaa mutta Akulla ei ole varaa. Aku taas toivoisi uutta autoa. No lopussa Aku saa kaikilta sukulaisilta uuden auton ja ankanpojat kaikilta rakennussarjan. Kuka osaisi kertoa tarinan nimen? Se on mun lempi joulutarina.

KYseinen tarina voisi olla kirje joulupukilla (AA 50-52 2002)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen jo aikoja sitten tehnyt topicin, jossa on ymmärtääkseni sama tarkoitus, tässä siihen linkkiä. Jos oikein ymmärsin, niin olisi kiva jos topiccia jatkettaisi siellä. Yksi yhdestä riittää... =) Ei muuten mitään valitettavaa. : D Tällainen tosiaan on siis jo... Tässä linkkiä siihen alkuperäiseen: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/viestiketju/15630/unohtuneet_s...

Ettei täysin ohjeistamiseksi mene, KolmenKopla:n tarinan nimi on "Koettakaa arvata!". Kyseinen sarja on julkaistu ainakin julkaisuissa; Jouluparaati 1977, Carl Barksin joulu 1 ja Ankalliskirjasto 2.

-Akuhullu

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat