Bileet - Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

Pitkän harkinnan ja haun jälkeen ajattelin tehdä tämmöisen Bileet-topan. Toivoisin tänne kaiken keskustelun juhlista, bileistä yms. Voisitte kertoa esim. tarjoilu-ja viihdevinkkejä, kirjoittaa omista kokemuksistanne bileistä ja neuvoa muita.

Omat bileeni olen viimeksi pitänyt joulukuussa. Siellä oli ihanan kivaa. Kuunneltiin hyvää musiikkia, säädettiin joatin yleistä ja muuten vaan hengailtiin. Tarjosin aika paljon kaikenlainsta herkkua, parhaat ovat tuossa vinkeissäni.

Tässä tarjoiluvinkkini.

Juissibooli:

Spritea, Juissia (mansikka), sitruunoita ja mansikkaa. Ainesten määrä saa vaihdella oman maun mukaan.

Muita hyväksi todettuja tarjoiluja:

Suklaakeksit, sipsit, juustonaksut, muffinit, irtokarkit

Eikun kaikki vaan bilettämään!

M-A

Kommentit (5)

Vierailija

Nam, hyvää tarjoilua. Meillä pidetää bileet vasta maaliskuun lopussa ja tarjoilussa on irtokarkkeja, limonaadia, sipsiä yms. muuta.

Vierailija

Vähän aikaa sitten olin kaverin bileissä. : D

Kamu oli tehny sinne sellasta boolia josta riitti sitten kaheksalle ihmiselle kun laitto sinne ton verran ainesosia, mitkä luettelen:

2 0,5 smurffilimpparipulloa

1 omenamehupurkki

Ja vielä hieman ananasmehua.

Ja kaveri oli tehny sinne pinjatan, se oli kyllä hauskan näköistä kun se heilu sen kepin kanssa ympäri pihaa x)

Vierailija

Heips!

Minä en itse ole ikinä pitänyt bileitä. (Ellei nyt synttärikutsuja lasketa...) Koulussa meillä on pari kertaa ollut diskot! Siellä on ihan kivaa, mutta yleensä ne sattuvat aina samaan aikaan pianokouluni kanssa. Harmi. Parasta tarjottavaa siellä ovat olleet suklaaleivokset. NAM!

t. H.A

Vierailija

Minkä ikäisenä te lopetatte/lopetitte lastenkutsujen pitämisen? Mä täytän tänä vuonna 10, ja pidät viimeiset lastenkutsuni! Kuten H.Ankka sanoi, en ole ikinä pitänyt bileitä mutta olen ollut koulun discossa. Hei, olen pitänyt kerran! Se oli viime joulun aikaan, mutta minun lisäkseni siellä oli vain 2 parasta kaveriani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat