Joukkuevisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Taas tälläinen visa. Mutta kuitenkin: Tässä toimitaan JOUKKUEENA. Eli ensimmäinen kirjoittaja kuuluu ensimmäiseen joukkueeseen, toinen toiseen, kolmas kolmanteen ja neljäs neljänteen. Loput voivat sitten tulla mihin joukkueeseen tahtovat.

Esimerkki tästä:

Käyttäjä 1: Minä olen joukkueessa 1.

Käyttäjä 2: Minä olen joukkueessa 2.

Käyttäjä 3: Minä olen joukkueessa 3.

Käyttäjä 4: Minä olen joukkueessa 4.

MUUTOS: Tämä sääntö ei päde enää 3kaudella, jos sitä tulee!

Käyttäjä 5: Minä tulen Käyttäjän 2 joukkueeseen.

Käyttäjä 6: Minä tulen Käyttäjän 4 joukkueeseen.

Siis tuohon tyyliin ne joukkueet. Ja kaikki on pakko ottaa mukaan joukkueeseen johon tämä haluaa, koskaan ei ole liikaa tai liian vähän! Joukkuetta saa vaihtaa, mutta ei ihan heti eikä mieluiten kovin usein. Minä en kuulu mihinkään joukkueeseen, vaan esitän kysymyksiä. No, lisää niistä sitten alempana.

Joukkueiden jäsenet (ei oteta enää enempää):

Team 1: Veli Huilu, Ankkarock, ankkatieturi, AkeMake, KaSyFo

Team 2: djlordi, Star Duck, aku!!63, lillen, SuperÄijä, *Kultu*

Team 3: Iines: D, aku fani, malwiina, McDuck-fani, Aku4321, koiruli98

Team 4: Rubik´s cube, Sohvaperuna, Mr Roope Ankka, paiste2002, CrazyDuck12, Tapsa99

Kysy jos et ymmärtänyt.

Kysymykset

Minä siis aina esitän kysymyksiä, vain minä (saatan ottaa jonkun apulaisen). Eli jos joku jostain joukkueesta ehtii tulla kertomaan oikean vastauksen, koko joukkue saa pisteen. EIKÄ LUNTITA VASTAUKSIA ESIM. AKUPEDIASTA! Kysymykset voivat liittyä vain ankkoihin ja ankkamaailmaan.

Kysy jos et ymmärtänyt.

-Visan säännöt-

?Ei luntita.

?Ei haukuta toisia, jos vastaus menee väärin.

?Kannustetaan toisia.

?Ei vaihdella kovin paljon joukkuetta.

?Noudatetaan AA.fi:n sääntöjä.

?Pidetään hauskaa ja muistetaan reilu peli!

?Laitetaan oman viestin perään aina oman joukkueen numero, esim: Team 1 (Uusi sääntö)

Kysyjät

Minä, ja 4 muuta ovat kysyjiä. Kysyjät saavat kysyä kysymyksiä. Jos olet jo jossain joukkueessa, mutta haluat kysyjäksi voit erota joukkueesta. Joku pääsee tilallesi. Näin alussa kysyjiä otetaan enintään 10.

Tässä he ovat:

1. Kaisakoo (minä)

2. akuankkkafani-97

3. iitsulitiitsuli

4. Scrooge McD

5. Ninnu

6. Kroisos-99

Pisteet ja puolipisteet

Jokaisesta kysymyksestä, johon joukkue on vastannut oikein, saa pisteen. Jos on esim. kolmiosainen kysymys, ja tietää niistä vaikka 2, saa joukkue puolikkaan pisteen: ½.

•••

Pisteet kausi 1:

Team 1: 6

Team 2: 10

Team 3: 7

Team 4: 15

Ensimmäinen kausi käytiin kunnialla loppuun, ja Team 4 oli voittaja, tässä sijat:

1. Team 4: 15 pistettä

2. Team 2: 10 pistettä

3. Team 3: 7 pistettä

4. Team 1: 6 pistettä

Kiitos ensimmäisen kauden kilpailijoille ja kysyjille!

•••

Toinen kausi

Toinen kausi joukkuevisasta on vasta suunnitteilla toisten kanssa. Olen ajatellut ottaa toiselle kaudelle 3 kuuden hengen joukkuetta sekä tuttuun tapaan 6 tai 5 kysyjää. Ensin päätämme tässä topicissa muista tärkeistä asioista. Kukaan ei saa vielä ilmoittautua, ilmoittautuminen alkaa luultavasti 20.-21.9.2010. Kukaan ei siis ilmoittaudu ennen kuin annan siihen luvan tässä topicissa, muuten tulee sotkua jonka TE saatte siivota.... xD

HUOMIO! Ilmoittautuminen alkaa 21.11.2010! Liittykää mukaan!

No, nyt saatiin kakkoskausi käyntiin. Kakkoskausi aloitettiin komeasti 1.12. Haluan siis toivottaa kaikille hyvää joulua! Kakkoskaudelle ei voi ilmoittautua enää, mutta kysyjäksi pääsee.

Jäsenet:

Team 1: Kalamies, xx-roope-keräilijä, Tapsa99, Veli Huilu, JKP JOUKKUE TÄYNNÄ!

Team 2: allu9898, vikke98, Crazy Duck, lopperi9, Iines : D JOUKKUE TÄYNNÄ!

Team 3: Joona1, Paapoja, Ropsu Ankka, Ankkarock, Kroisos -99 JOUKKUE TÄYNNÄ!

Pisteet:

Team 1: 14

Team 2: 4

Team 3: 6

Kysyjät:

- Kaisakoo

- ensi@lantti (jonka muuten olisi paras juosta tänne kovaa vauhtia laittamaan kysymyksiä!)

- AlienTHEduck

-

-

3/5 vapaata paikkaa

MUUTOS! Yhteen teamiin tulee poikkeuksellisesti 5 jäsentä.

•••

Kolmas kausi alkaa aikaisintaan sitten, kun ainakin kahdella joukkueella on 10 pistettä. Vielä EI saa ilmoittautua EIKÄ varata paikkaansa, poikkeuksia ei tule. AlienTHEduck ja SuperÄijä pääsevät paikkansa varanneiden listaan, kukaan muu ei. Kolmatta kautta ei ehkä tule, jos varailette paikkojanne.

Varanneet:

- SuperÄijä

- AlienTHEduck

Sivut

Kommentit (468)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Joukkuevisa

djlordi - 24.02.10 02:49 (ID 474191) Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Olen joukkueessa 2.

Juu niin minustakin vaikuttaa mielenkiintoiselta ja olen joukkueessa 3.

Vierailija

Hyvä, hyvä! Vielä 4 tarvitaan! Voitte jo alkaa miettiä nimiehdotuksia omalle joukkueelle!

Ja muistakaa, ettette te mitenkään johda kyseistä joukkuetta, te vain satuitte ensimmäisiksi!

Vierailija

Lainaus:
Re: Joukkuevisa

igo - 24.02.10 03:13 (ID 474206) minä joukueeseem:5!

Onko 5 joukkuetta?

Jos en ymmärtänyt väärin niitä on 4. Mutta voit liittyä johonkin joukkueeseen jos haluat.

Iines: D

Vierailija

Minäkin voisin tulla joukkueeseen kaksi.

Mutta montako henkilöä yhdessä joukkueessa on, vai onko määrä rajaton? Sillä jos on, olisi epäreilua jos yhdessä joukkueessa olisi vaikka 20 ja toisessa 40.

-Star Duck -tähtien tuikkeessa

Vierailija

Lainaus:
Re: Joukkuevisa

Star Duck - 24.02.10 04:02 (ID 474245) Minäkin voisin tulla joukkueeseen kaksi. Mutta montako henkilöä yhdessä joukkueessa on, vai onko määrä rajaton? Sillä jos on, olisi epäreilua jos yhdessä joukkueessa olisi vaikka 20 ja toisessa 40. -Star Duck -tähtien tuikkeessa

Kirjoitin aloitusviestiin, että määrä on rajaton. Mutta jos yhteen joukkueeseen tulee 10 jäsentä ja yhteen 1, niin alan siirrellä jäseniä.

HUOMIO!

Ryhmä 2 ja rymä 1 voivat alkaa miettiä ryhmälleen nimeä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat