Vastaa nimen alkukirjaimella!

Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Olen : ~ Haluan : ~ Minulla on : ~ Pelkään : ~ Lupaan aina : ~ Minä en ole : ~ Laulan: ~ En ole aina : ~ Eläin jota muistutan : ~ Äidinkieleni : ~ Kopioi tämä ja vastaa kysymyksiin sanoilla jotka alkavat omalla alkukirjaimellasi!

Minun: Olen :Tomi ~ Haluan : Tieskan ~ Minulla on : Traktori ~ Pelkään : Tolloja ~ Lupaan aina : Töskätä ~ Minä en ole : Tyhmä ~ Laulan: tylsästi ~ En ole aina : Tuittupäinen ~ Eläin jota muistutan : Täpläkuonokas ~ Äidinkieleni : Tansania

Toivottavasti kaikki ymmärsivät.

Sivut

Kommentit (68)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Olen : veli ~ Haluan vettä: ~ Minulla on : vettä ~ Pelkään vettä: ~ Lupaan aina valvoa : ~ Minä en ole väsynyt : ~ Laulan vedessä: ~ En ole aina veneessä: ~ Eläin jota muistutan : vesilisko ~ Äidinkieleni vähän vaikee sanoa se v : llä : ~ Kopioi tämä ja vastaa kysymyksiin sanoilla jotka alkavat omalla alkukirjaimellasi!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olen: Tapsa. Haluan: Turkinpippuria. Minulla on: Tikkari. Pelkään: Tarroja. Lupaan aina: Tunaroida. Minä en ole: Torvelo. Laulan: Tyhmästi. En ole aina: Tuttavallinen. Eläin jota muistutan: Tikka. Äidinkieleni: Tanska.

- Tapsa - Siellä missä sinäkin

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Olen SuperÄijä.

Haluan saippuaa.

Minulla on sökötin.

Pelkään suutareita.

Lupaan aina söhähdellä.

Minä en ole silli.

Laulan surkeasti.

En ole aina sekava.

Eläin jota muistutan: seepra.

Äidinkieleni: siperia.

Vierailija

Olen Iitsulitiitsuli. Haluan "i-podin". Minulla on isä. :) Pelkään inhottavia asioita. Lupaan aina irroitella! Minä en ole ikoni! Laulan ihmeellisesti. En ole aina iloinen. Eläin jota muistutan on ilves Äidinkieleni on Italia. (osaan sitä oikeastikin vähän!)

Toivottavasti tajusin oikein.

Vierailija

Olen : ~ serkku Haluan : ~syötävää Minulla on : ~sydän Pelkään : ~sairauksia Lupaan aina : ~suoriutua Minä en ole : ~surullinen Laulan: ~samoja lauluja En ole aina : ~saita Eläin jota muistutan : ~siili Äidinkieleni : ~ Saksa

Vierailija

Olen : Peukaloinen, Haluan : Pallotella, Minulla on : Palloja, Pelkään : Pähkinöitä, Lupaan aina : Potkutella potkukelkalla, Minä en ole : Pahoillani, Laulan: Poppia, En ole aina : Paras, Eläin jota muistutan : Panda, Äidinkieleni : Portugali

Vierailija

Olen : Faki iri, Haluan : Ferrarin, Minulla on : Fakiiridiplomi, Pelkään : Farmareita, Lupaan aina: Fakiiroida hyvin Minä en ole : Farmaseutti, Laulan: Faustia, En ole aina : Fakiiriliiton jäsen, Eläin jota muistutan : Fasaani, Äidinkieleni: Farsi. Tämähän on hauskaa! :D :]

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Vierailija

Olen Imperator ~ Haluan iltapalaa ~ Minulla on ikkunalauta ~ Pelkään iltalenkkejä ~ Lupaan aina irstailla iloisesti (hehheh ;D ) ~ Minä en ole intiaani ~ Laulan itsekseni ~ En ole aina iloinen ~ Eläin jota muistutan iguaani ~ Äidinkieleni intia.

Jonttu-Ankka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen Jonttu-Ankka.

Haluan juustoa

Minulla on jousisoittimia

Pelkään joulupukkia

Lupaan aina joustaa

Minä en ole Juhani

Laulan joskus

En ole aina jonninjoutava

Eläin, jota muistutan on jaguaari

Aidinkieleni on japani

~J-A~

Vierailija

Olen Mr Roope Ankka.

Haluan: Maaleja

Minulla on: Maila

Pelkään: Mörköjä

Lupaan aina: Mököttää ; )

Minä en ole: Mörkö

Laulan: Maanantaisin

En ole aina: Mököttävä

Eläin jota muistutan: Marsu ; )

Äidinkieleni: Mongolia

~Mr R.A.

Vierailija

Olen TaikaViitta432:

Haluan: Taapertaa

Pelkään: Taviksia

Minulla on: Tossut

Lupaan aina: Tinata

Minä en ole: Tamburiini

Laulan: Torstaisin

En ole aina: Tohelo

Eläin jota muistutan: Tiikeri

Äidinkieleni: Turkki

TV432 siellä missä ryöstöt tapahtuu! Kiitti tomi98 että teit tälläisen tää on kiva topic!

Vierailija

Olen koiruli

Haluan kissan

Minulla on kengät

Pelkään karhuja

Lupaan aina karata

Minä en ole kilpikonna

Laulan kauniisti (Ainakin ystävieni mielestä!)

En ole aina kipeä

Eläin jota muistutan kirahvi

Äidinkieleni on Kiina

Koiris -Päiväsi pilaamassa jo vuodesta 2009-

Vierailija

Olen : ~ Voittaja : ~ Minulla on : valtaa ~ Pelkään : vadelmia ~ Lupaan aina : voittaa ~ Minä en ole : varas ~ Laulan: vaisusti ~ En ole aina : väsynyt ~ Eläin jota muistutan : valas ~ Äidinkieleni : vompatti ~

Vierailija

olen: viisastelija (en todellakaan)

minulla on: viisautta (ei sitäkään kyl)

pelkään: vihaisia ihmisiä (hahaha)

lupaan aina: viisastella (joo näkispä)

minä en ole: vihainen (hihii)

Laulan: voimallisesti (näkispä senki päivän)

en ole aina: voittaja (tosiasia)

eläin jota muistutan: vompatti (joo)

äidinkieleni: venäjä (ei siis TODELLAKAAN)

siinä se huom: huomioi suluissa olevat "tosiasiat"

- von ankka, aatelisverta parhaimmillaan!

Vierailija

Tou! Montakohan zetalla alkavaa sanaa keksin? Vastaan oikean nimeni alkukirjaimella... Se on helpompi.

Olen mäntti.

Minulla on marjoja.

Pelkään muksuja.

Lupaan aina metsästää.

Minä en ole mäntti.

Laulan möreästi.

En ole aina mäntti.

Muistutan möhkäkalaa. ( :D )

Äidinkieleni on minun äidinkieleni

Siinäpä se. :D Etunimeni siis alkaa m:llä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat