Mitä urheilulajia haluaisit kokeilla?

Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Tänne vaan kirjoittamaan, mitä urheilulajia haluaisit/olisi hauska kokeilla. Minun mielestäni olisi kiva kokeilla laskuvarjohyppäämistä.

Save me from the dark.

Kommentit (12)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miksikö kukaan ei kirjoita? Tänne ei kirjoiteta siksi, koska tämä on täysin turha topic, jonka voisi sisällyttää hyvin Urheilu topiciin, jossa se pysyisi varmasti yhtä kauan puheenaiheena kuin tässäkin topicissa eli ei kauaa, joten ei ole tällä topicilla ei ole mitään merkitystä, koska tämä on urheiluun liittyvä asia, joten tämä kuuluu Urheilu topiciin. Koitahan hieman hillitä tätä topicien tehtailua Paapoja!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mutta kuten Paapoja aiemmin sanoi, Urheilu-topicissa tämä ei kestäisi kauaa. Ei tämä nyt niin turha topic ole, että se pitäisi pakolla sisällyttää Urheilu-topicciin. En näe kuitenkaan kuin yhden syyn, jotta tätä ei kannattaisi Urheilu-topiccinn laittaa.

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Vierailija

Minä haluaisi kokeilla laskuvarjohyppyä (jos uskaltaisin). Lisäksi myös se riippuliito olisi aika jännittävää, mutta KAIKKEIN eniten haluaisi kokeilla curlingia (jos sitä urheiluksi voi sanoa).

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse kiinnostaisi kokeilla suurpujottelua, vaikuttaa kohtuullisen helpolta, vaikkakaan en ole kauheasti lasketellut, mutta ainahan voisi kokeilla, miltä tuntuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat