Onko seuraava lukenut...?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve kaikki.

Tämän pelin idea on yksinkertainen: ensimmäinen (minä) sanoo ankkatarinan ja seuraava sanoo onko lukenut sen. Hän myös laittaa perään seuraavan tarinan, ja yrittää myös ARVATA, ONKO SEURAAVA VASTAAJA LUKENUT SEN. Alapuolella esimerkki:

Aku12345678910-- sanoo: en ole lukenut Musta Ritari - tarinaa. Seuraava tarina on Kultainen kypärä. Veikkaan että seuraava on lukenut sen.

TupuLupuHupu112211 sanoo: Olen lukenut kultaisen kypärän. Veikkaan että seuraava ei ole lukenut tarinaa Herra pormestari.

Ymmärsittekö?

Pahoittelen, jos tälläinen aihe on jo, sitten, ylläpito, olkaa hyvät ja poistakaa tämä.

No, pitäkää hauskaa.

HUOM!

Aloitamme tarinalla Mikki Hiiri: Casablanca. Veikkaan ettei seuraava ole lukenut sitä. :s

Sivut

Kommentit (51)

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Oikein, en ole lukenut sarjaa. Mielestäni tällaista ei ole, ja tämä on muutenkin ihan hyvä topic, vaikken tiedä muiden mielipiteitä.

Mutta kuitenkin: Seuraava on lukenut tarinan Joulu Karhuvuorella, Roopen ensiesiintyminen. Piirtäjänä on Carl Barks.

//: Hups, Don ehti ensin. Sen sarjan olen kyllä lukenut.

Vierailija

Tietysti! Ja hyä tarina se olikin. Veikkaan, ettei seuraava käyttäjä ole lukenut tarinaa: Aku Ankka ja kulmikkaat munat (klassikko).

>Ra12

Vierailija

Väärin, olen lukenut.

Seuraava on ehkä lukenut sarjan Sudenpennut - Ryysyistä rikkauksiin akkarista No. 47 18.11.2009.

Vierailija

Olen lukenut, se on vallan hyvä Brancan tarina. Veikkaan ettei seuraava ole lukenut Carl Barksin tarinaa Jäätelöpyssy.

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Vierailija

Oikein, olen kyllä lukenut sen McDuck-fani.

Seuraava on lukenut tarinan Z-vitamiini. (Daan Jippes)

Vierailija

Olen 95 prosentin varmuudella lukenut sen. Nimi on vaikea muistaa.

Seuraava on lukenut Vicarin tarinan Herra pormestari.

"Fergus, muisti melkein parhaimmillaan"

Vierailija

Olen lukenut, se on yksi parhaimpia Rosan tarinoita.

Seuraava ei ole lukenut tarinaa Superdonitsi. (Carl Barks, muun muassa Roope-sedän parhaat-kirja)

Vierailija

Oikein, olen lukenut Syntipukin. Seuraava on lukenut tarinan Aku Ankka: Vaahtopäiden armoilla (Kuukauden sarjisekstra 8/1999).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat