Oletko kokeillut mäkihyppyä?

Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Oletko kokeillut mäkihyppyä, ja jos olet, mitä mieltä olet siitä? Itse harrastan sitä ja hauskaahan se on.

Save me from the dark.

Kommentit (4)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä asiaa et ole ymmärtänyt edellisistä viesteistäni Paapoja? Olen selittänyt sinulle jo kahdesti miksi tälläisiä topiceja ei saa tehdä, mutta sinä se et tunnu millään uskovan. No ehkä kolmas kerta toden sanoo.

Mäkihyppy on edelleen osa urheilua, joten se kuuluu Urheilu topiciin. Foorumilla jokaisesta urheilulajista ei tarvitse tehdä omaa topicia ja tämä on jo sinun toinen mäkihyppyä käsittelevä topic. Turhat topiceja ei saa tehdä, koska ne kuitenkin unohtuvat ja tippuvat topicmeren pohjalle todella nopeasti ja ennustan tälle topicille ihan samaa kohtaloa, tämä menee joko lukkoon tai putoaa itsestään.

En tarkoita tätäkään viestiä pahalla, mutta mieti ennen kuin teet topicin onko se järkevä ja tärkeä?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Olen samaa mieltä hiidenkirnun kanssa. Sitäpaitsi kun näitä (mielestäni)turhia topiceja on liikaa niin kaikki tärkeät/hyvät topicit uppoavat!

MRL kuittaa - hiiltyneenä!

Vierailija

En ole, haluaisin kyllä kokeilla. Näyttää niin hauskalta.. :D Olen kyllä samaa mieltä hiienkirnun kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat