Koulukiusaus.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keskustelua koulukiusauksesta yleisesti kaikki aihealueet kyseisestä aiheesta ovat sallittuja.

Kommentit (9)

Vierailija

Tämä on itse asiassa ihan hyvä topic, mutta olisi vielä parempi, jos täällä voisi keskustella kiusauksesta yleisesti. (Esim. mitä mieltä on kiusauksesta jne..)

Minä en ole ketää kiusannut

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Vierailija

Lainaus:
Re: Koulukiusaus.

Fergus Mc Duck - 27.02.10 02:43 (ID 476402) Tämä on itse asiassa ihan hyvä topic, mutta olisi vielä parempi, jos täällä voisi keskustella kiusauksesta yleisesti. (Esim. mitä mieltä on kiusauksesta jne..) "Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Asia korjattu nyt voidaan keskustella aiheesta monipuolisemmin.

Vierailija

Hienoa! :] Mielestäni kiusaajat ovat pahin asia mitä koulussa on. Olen itsekin joutunut joskus kiusauksen uhriksi ja tiedän, miten pahalta se tuntuu. Joskus ärsyttää opettajien muistuttelut kiusattujen puolustamisesta ja sen sellaisesta, yleisöstä...

Mutta se on selvää, että kiusaaminen pitäisi saada loppumaan. Tosin mitä vanhemmaksi tulee, sitä harvemmin alkaa suhautua pieneen kiusaamiseen vakavasti, sen ottaa ikään kuin leikkinä. Kuuluuko kenenkään koulu KiVakoulu-järjestöön? (Kiusauksen Vastainen koulu)

Vierailija

Juu kyllähän meidän ylä-aste siihen kuuluu mutta itse en kyllä ole paljon mitään eroa huomannut vaikka ei meillä siellä paljon kiusatakkaan...

Tietysti aina välillä meidän poikien kesken hieman "tapellaan" mutta ehkä ei niin tosisesti vaan varsinkin silloin kun on kylmä niin saa lämpöä ;).

Kiusaus itseni mielestä ei ole hyvä asia ja siksi en kiusaa ketään ( ei näillä lihaksilla sitä tosin tekisikään ;)).

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

En pidä kiusaamisesta, eikä minua ole kiusattu tai minä kiusannut. Entinen kouluni kuului KiVa koulu järjestöön, nykyinen ei vielä. Ei siitä ollut mitään hyötyä, pikemminkin päinvastoin. =(

Vierailija

KiVasta on se hyöty, että opettajat saavat keltaiset liivit, joiden ansiosta opettajat on helpompi erottaa välitunin ihmisvilinästä. :D

Vierailija

Kiusataanko sinua kuinka usein?

"Fergus, kiusaus on tekemistä pahimmillaan"

Vastaus: No en tiedä ja ei sitä tule ajateltua jos joku yrittää potkaista minua mahaan. Mutta en jaksa ajatellakkaan montako kiusaamis kertaa mahtuu kahteen vuoteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat