Aku Ankka- tietovisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervehdys! Huomasin kyllä, että visoja tällä sivulla on paljon, mutta kun visaan vastaa, seuraavaa kysymystä saa odottaa kauan.

Niinpä ajattelin tehdä oman visan.

Säännöt:

* Lunttaaminen on ehdottomasti kielletty (tottakai;D)

* Vain minä saan kysyä kysymyksiä. Jos olen poissa, ja en ole vahvistanut onko vastaus mennyt oikein, se ei ole ongelma. Kyllä sinä sen pisteen siitä oikeasta vastauksesta saat. Ehkä hieman myöhässä;D

* Vain ensimmäinen OIKEIN VASTANNUT käyttäjä saa pisteen.

* Yhdesta oikeasta vastauksesta saa 1 pisteen.

* Saan kysyä vain Aku Ankkaan liittyviä kysymyksiä.

Toivon, että nautitte tästä visasta! Onnea! Ensimmäinen kysymys seuraavassa viestissäni.

---------------------

Pisteet:

1. Superäijä (2 pistettä)

2. Aghari (1 piste)

Sivut

Kommentit (16)

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Rekisterinumero on 313. Ensimmäisen kysymyksen olisit kylläkin voinut laittaa aloitusviestiin, ettei olisi tullut tuplapostausta, mutta eipä se mitään.

//: SuperÄijä ehti edelleni.

Vierailija

SuperÄijälle yksi piste, sillä sivu näyttää, että vastasit nopeammin kuin poppi.

Kenelle Aku on useimmiten velkaa?

PS. Kysymykset ovat aika helppoja näin aluksi, kun en oikein uutena käyttäjänä tiedä millaista on aa.fi käyttäjien tietopuoli ;D

Vierailija

Oikein! Agharille piste.

Mistä maasta Kulta-Into Pii on kotoisin?

// Elikkäs tämä on ns. kilpailija tuolle sinun tekemällesi visalle.

Vierailija

En kyllä tiennyt, että sinulla on tyystin samanlainen visa kuin tämä.

No ei se tavallaan yksin minun syyni ole, sillä visasi sijaitsee foorumilla "Aku Ankan nettisivut".

En katsonut sieltä, koska sinnehän ei visat kuulu ;D

Vierailija

Olet oikeassa siinä asiassa. Se miksi se on siellä, oli virhe. Sen piti tulla tänne, mutta jostain syystä menikin Aku Ankan nettisivujen osioon! No, antaa tämän nyt mennä.

Ciao!

don donald
Seuraa 
Liittynyt18.10.2009

Valtiosta en ole varma, mutta maanosa on Afrikka ja sijainti on Limpopon laakso.

Tällaisia topicceja on jo varmaan, mutta ei ehkä ihan samalla idealla.

Ja tervetuloa sivuille hannu17!

>don donald<

jo vuodesta 09

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat