Uusin AA sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis ajattelin tehdä topicin missä keskustellaan aina uusimman Aku Ankan sarjoista niin ei tarvitse tehdä uutta topiccia jokaiselle sarjalle.

Huom. Vain uusimmasta Aku Ankasta sarjoja.

Aloitetaanpas mitä mieltä olette Kalevala sarjasta Lintukansaa Katsomassa ?

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Kommentit (8)

Vierailija

Minusta tämän viikon numerossa olisi voinut olla enemmänkin kalevala-sarjia, kun kalevalan-erikoisnumero kerran oli.

Aku Ankka-Lintukansaa katsomassa oli mukavaa vaihtelua lehden sisältöön ja sitä oli hauskaa lukea, varsinkin ääneen luettaessa. Harmi vain, että sarja oli vain neljä sivua pitkä ja oli siksi melkein heti luettu.

Vierailija

Tässä minun perustelu: Sarja oli mielestäni oikein hyvä tosin olisi voinut olla hieman pidempi. Positiivistä sarjassa oli minusta se että kieli oli ns. Kalevala kieltä muuten se ei minusta liittynyt niin paljon kalevalaan... Jäi minulle ehkä pieni pettymys kun kansi antoi sellaisen kuvan että olisi ollut enemmän Kalevalaa mukana tämän viikon Aku Ankassa...

Lillen-positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Ainoata hyvää vaihtelua sarjassa oli juuri se Kalevala-kieli,mutta loppu tarina oli minulle yhtä pitkäpiimäinen,kuin lintureissu Akulle.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hauska tarina, sai lueskella Lönnrotin runomitalla! Mutta tosiaan liian lyhyt, olisi siihen varmasti enemmänkin tullut keksittyä, ja tarina itsessään aika huono. Arvoasteikolla 1-10 olisi mielestäni 4.

Lisäksi lehdessä olisi saanut olla joku Kalevala-sarja, tai edes aihetta sivuava sarja.

Vierailija

Uusi viikko , uusi aku ankka .

Tänä viikon arvosteltava tarina on Matka Maan keskipisteeseen:

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Uusin AA sarja

tarkanmarkanvartija - 05.03.10 09:18 (ID 480091) Matka maan keskipisteeseen on hyvä jatkosarja annan arvosanaksi 10-

Olen samaa mieltä! Se oli aivan loistava! Pidän Don Rosan sarjoista todella paljon! Oma arvosanani jatkikselle on 10! \o/

Tämän viikon Aku Ankkaa en ole vielä ehtinyt lukea (liikaa tekemistä)... Luen sen kyllä pian! (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat