Puhelimet ja kaikki niihin liittyvä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei. Elikkä en löytänyt yhtään mitään yleistä puhelin-topicia joissa VOI PUHUA MYÖS PUHELIN OHJELMISTA JA PELEISTÄ.

Elikkä KAIKKI puhelimiin liittyvä tänne. Ja mulla on heti kysymys:

Mistä vai saako mistään LG-puhelimeen ladattua Flash Playeria?

Toinen kysymys: Minkä merkkisiä puhelimia teillä on?

Kolmas: Onko kukaan saanut ostettua muistikorttipaikkaista ja kamerallista puhelinta kahdellakymmenellä eurolla tai alle uutena kaupasta? Minäpä olen.

KAIKKI puhelimiin, puhelinmerkkeihin, liittymiin, puhelin-ohjelmiin-ja peleihin, varusteisiin, verkkoihin, ominaisuuksiin ja kaikkeen puhelimeen edes jollain tavalla liittyvä keskustelu tänne! Kysymyksiä saa esittää.

Minun puhelinjuttuja: Puhelimeni on LG, joka ei välttämättä ole merkkinä hyvä, mutta maksoin siitä uutena 20e (erikoistarjous) jonka oikea hinta yli 100e. Siinä on 2 gigan muistikortti ja liittymäni on saunalahti. Tähän puhelimen ostoon ei liity mitään liittymäsähläilyä että "maksa 2e kuussa 500 vuoden ajan ja ota saunalahtiliittymä niin 5oo vuoden päästä puhelin on omasi...". No, eiköhän tämä riitä aloitukseksi. Ja vastatkaa kysymykseeni.

Kommentit (5)

Vierailija

Hyvä että joku vastaa. Näköjään kaikilla ei nykyään olekkaan vain nokioita. Onko teillä kännykässä flash-pelejä? Minulla on yli 60, mutta ne eivät toimi :(.

Vierailija

mulla on navicore puhelimessa.

se on aika hyvä. mun puhelimessa EI ole GPS:sää.

mutta mokkulla löytyy.

PS. mulla ei ole pelejä puhelimessa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat