Kuopion miitti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tänne kasattaisiin uusi miitti, tällä kertaa Kuopiossa, ja jos kuka on sinne tulossa niin ilmoittaa tänne! Ja jos joku on käynyt Kuopiossa, ehdottaa tapahtumapaikkaa.

Sinne olisi tarkoitus saada yli viiden hengen miitti (Toki tasan viisikin käy).

Tapahtuma-aikana olisi kesä/heinäkuu, eli kesän aikoihin.

Muistathan ilmoittaa, jos tulet miitille tai et pääse miitille. Tähän samaan viestiin kerään infoa kunhan sitä kertyy. Minulle voi myös ilmoittaa mesen/sähköpostin kautta, onko tulossa (Jos vain tiedät ne).

Jos tämä on mielestänne turha, otan kriitikkinne vastaan.

OSALLISTUJAT:

-Maailman Paras-98 (Tulossa)

-Af1 (Tulossa)

-Basistin mokoma (Tulossa)

-Dj Rela (Epävarma)

-Akuhullu97 (Epävarma)

-Vaa_ri (Epävarma)

-Pap_pa (Epävarma)

-MeRakastammeAnkkaa (Epävarma)

-CrazyDuck12 (Epävarma)

INFOA

-Päivämäärä on kymmenes päivä heinäkuuta.

-Miitti alkaa klo 10-12 maissa torilla.

-Mennään Partaselle klo 13.

-Vapaata kävelyä (porukassa) pitkin Kuopiota klo 15.

-Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Jee, vihdoinkin Kuopion miitti on toteutumassa. Tottakai minä tulen, jos kerta Kuopiossa on. Nyt vaan kaikki mukaan, niin saadaan kunnon bileet pystyyn!! Sanoisinko että olen 90% varmuudella tulossa. Hyvä hyvä!! Mutta suosittelen, ettei olisi RockCocin aikaan, sillä ovi olla vähän pultsareita kaduilla. Tulkaahan nyt samalla käymään ne Mansikkakarnevaalit katsastamassa!

Kyllä, olen näillä näkymin mukana!

Vierailija

Milloinka ne sitten olisi, ja mikä on tuo RockCoc? Ja ehdottaisitko tapahtumapaikkaa, jos kerran olet käynyt/asut Kuopiossa. Ja mansikkakarnevaalit eivät varmasti jää väliin! Ja lisäänkö sut kysymysmerkillä, BM?

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuopion miitti

Maailman Paras-98 - 02.03.10 10:00 (ID 478455) Milloinka ne sitten olisi, ja mikä on tuo RockCoc? Ja ehdottaisitko tapahtumapaikkaa, jos kerran olet käynyt/asut Kuopiossa. Ja mansikkakarnevaalit eivät varmasti jää väliin! Ja lisäänkö sut kysymysmerkillä, BM? -Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

RockCock'han on 30.-31.7 ja se on sellainen festari. Jaah, no vähintään kerran viikossa käyn kyllä Kuopiossa (Asun siis Suonenjoella, 50km Kuopiosta), että Tori vois olla hyvä tapaamis paikka, ja siitä jonnekkin kuten esimerkiksi Anttilaan tai johonkin. Kyllä niitä paikkoja Kuopiossa riittää, ja jos ei muuta, niin tarjoan kaikille vaikka Lihapiirakat Partaselta : D

Lisää minut aika varmaksi.

// Muistutan vielä, että Partasen koju on sitten pikkunen bunkkeri (Siis semmonen mitä on aina rakennustyömailla) mutta maailamn parhaat lihikset. Joo, mulle ainakin käy, että ollaan kävellen siellä keskustassa. On siellä ihan hyviä kirppareitakin, jos vaikka ankkahankintoja sattus : D

Vierailija

Tarjoatko? Oikeasti??? No sitten mennään Partaselle =)! Ja sopiiko että ollaan/kävellään ympäri Kuopiota niissä hyvissä paikoissa? Lisäsin sinut listaan.

//Ja minähän tarkoitin että kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa!

Vierailija

Me olemme Allun kanssa tässä nyt miettineet, että jos ruokailu tapahtuisi vaikka Buffassa, niin onko muilla siihen vastaansanomista? Myös samaan 10.7 on mansikkakarnevaalit Suonenjoella, että jos joku sinne haluaa niin... :'D Ja käykö muille päivämäärä 10.7. ?

(Tämä oli lähinnä nostelua, mutta oli pakko saada jotain asiaakin tungettua : ))

Vierailija

No niin, kutsut lähetetty, nyt vain porukkaa odotellaan... Ja kuten BM:kin tuossa kysyi, käykö nuo kaksi seikkaa (päivämäärä ja buffa)?

Vierailija

Tääkös piti nostaa?

No nostan kuitenkin.

Itse asun aika lähellä kuopiota mutta en pääse tulemaan.

~Daku siellä missä tapahtuu!

Vierailija

Kyllä se tilanne paranee... Toivottavasti paranee. Tarvitsemme lisää ilmoittautumisia, sillä ei ole kuin kolme lähtijää (Af1 on enemmän kuin epävarma). Toivotaan lisää!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuopion miitti

:Daku:D - 03.03.10 04:21 (ID 479264) Tääkös piti nostaa? No nostan kuitenkin. Itse asun aika lähellä kuopiota mutta en pääse tulemaan. ~Daku siellä missä tapahtuu!

Juu tämä piti nostaa.

No en pääse tulemaan koska asun todella kaukana (ainakin minusta asumme todella kaukana). :(

~Iines: D

Vierailija

Kiitos kun nostit, ja nyt tämä miitti on saanut jo muutamia vastauksia, ja koska tuo alkuviestissä oleva ohjelma ei ole tarkkaa, nyt aletaan miettiä sitä.

A) Käykö Buffa kaikille?

B) Käykö päivämäärä kaikille?

C) Miten tunnistamme toisemme?

Noihin yritetään saada vastauksia. Minun matkani muuten maksaa 30€ Kuopioon (ja takaisin). Ja BM, tarjoathan ne lihikset silloin, sillä luulenpa että miittiläiset ovat nälkäisiä...

Vierailija

Lainaus:
A) Käykö Buffa kaikille?

Minulle ainakin.

Lainaus:
B) Käykö päivämäärä kaikille?

Ai ilmotettiinko sekin jo. :O

Lainaus:
C) Miten tunnistamme toisemme?

Etsi nuori henkilö kuka voisi olla nettitrolli ja kauhea sarjis keräilijä. Nykäse hihasta vaan :D

Lainaus:
Noihin yritetään saada vastauksia.

Koko aika :@

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Saatan päästä, 21.-24.7 pesistuomarointileiri, mutta muulloin pääsee. Luultavasti, jos tulee tyyppejä. Mulle käy kaikki. Köytetään kaikki horsma kaulaan niin siitä meidät tunnistaa. ;D

Vierailija

Lainaus:
Kuopion miitti

Af1 - 05.03.10 05:57 (ID 480464)

Köytetään kaikki horsma kaulaan niin siitä meidät tunnistaa. ;D

Köytetään sitten horsma kaulaan... Tai sitten näytetään punk-tunnusta, siitä meidät tunnistaa & näkee. Tai kirjoitetaan kaikki _oikeaan käteen_ Kuopion miitti. Ja jos halukkaita löytyy, voin piirtää muistokuvat ranteeseen kaikille :D

Ja Rela, en osaa kuvitella nettitrollia, mutta kauhean Ankka-keräilijän voin. Hei, nyt saan mielikuvan nettitrollista: Vähän hullu, tummahiuksinen ja kiharahiukset omaava riehuja?! Varmasti tiedän että meni päin ****että.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat