onko teillä asuntovaunu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

meillä on kabe telivaunu koska meitä on kuusi ihmistä.

Kommentit (15)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: onko teillä asuntovaunu?

ankkafani111 - 04.05.10 08:54 (ID 519224) tosi turha topic!

Niinpä ja piti sitten mennä vielä nostelemaan? Tämäkin oli pudonnut varmaan tuonne sivulle sata,kun tähän on kerran 2kk sitten viimeeksi vastattu!!?? Mitä järkeä oli tätä nostaa? Kysynpähän vaan.

Vierailija

Meillä on Soliferin asuntovainu. En tiedä monelle hengelle, mutta kumminkin asuntovaunu on. Kuinkan monella on asuntoauto? Meillä ei ole.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: onko teillä asuntovaunu?

Viitatar2 - 21.06.10 03:37 (ID 563765) Nyt jokainen voisi lopettaa tähän topicciin vastailun, jotta topa hukkuisi topic-mereen! Tästä olisi voinut kysyä off-topicissa, ja on myös turha väittää että sitä ei löydy!(h) #################################################### Vastaan kuitenkin kysymykseen: ei ole vielä, sillä ostamme viikon kuluttua Viitatar2 - spämmiä estämässä, jo vuodesta 2010

Tämä topic on kierrätetty...

Vierailija

Lainaus:
Re: Asuntoautot ja -vaunut

tahvetti - 24.06.10 12:34 (ID 566874) JEE ME MENNÄÄN TAAS TÄNÄ KESÄNÄ MEIÄN MÖKILLE!!!!!! :) :) :) :D teroki tulee meiä mukaa.. Sit me voidaan yhes leikkii siel mul on siel pikku autoja ja kaikkee tooooosi kivaa :) :) mut siin meiän mökin vieres on toinenki mökki ja siin on aina sellasii tosi ilkeit lapsii.. :( :( Ne aina kiusaa mua ja teroa.. kerra ne varasti meiän pikkuautot ja heitti ne mereen :( :( Sit meil tuli itku ja me juoksettii yhtee lähel olevaa kauppaa piiloo.. Mut kiltti kauppasetä lohdutti meitä ja anto meille tikkarit :) :)

voinko tulla teidän mukaan mökille?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Asuntoautot ja -vaunut

tahvetti - 24.06.10 12:38 (ID 566885)

Lainaus:
Re: Re: Asuntoautot ja -vaunut

Palvikinkku - 24.06.10 12:36 (ID 566878)

Lainaus:
Re: Asuntoautot ja -vaunut

tahvetti - 24.06.10 12:34 (ID 566874) JEE ME MENNÄÄN TAAS TÄNÄ KESÄNÄ MEIÄN MÖKILLE!!!!!! :) :) :) :D teroki tulee meiä mukaa.. Sit me voidaan yhes leikkii siel mul on siel pikku autoja ja kaikkee tooooosi kivaa :) :) mut siin meiän mökin vieres on toinenki mökki ja siin on aina sellasii tosi ilkeit lapsii.. :( :( Ne aina kiusaa mua ja teroa.. kerra ne varasti meiän pikkuautot ja heitti ne mereen :( :( Sit meil tuli itku ja me juoksettii yhtee lähel olevaa kauppaa piiloo.. Mut kiltti kauppasetä lohdutti meitä ja anto meille tikkarit :) :)

voinko tulla teidän mukaan mökille?

et koska en tunne sua oikees elämäs.. mun mamma varottaa ain ettei saa jutella tuntemattomien kans netis.

tahvo leikitäänkö niill mun uusilla hotwlles autoilla?!??! vai hiekkaleluilla??? mennään uimaan!! mut ei mennä uimaan sinne toiselle saarelle kun kerrran määää vaan yritin meenä tahvon kannssa nini meinaattiin hukkuu ja tuli pissi houssuun ja itkukin pääs... :( :(

Vierailija

Joo asuntovaunu ollaan kerran vuokrattu, oli oikein viihtyisä ja mukava siellä oli telkkarikin ja kerran pissasin vaunun ovesta ulos kun auto oli liikkeellä, en enää tee niin.

ajateltiin ehkä ostaa ihan oma vaunu lähiaikoina.

Vierailija

Meillä on Citroen pilote asuntoauto. Se on aika vanha mutta hyvä. Se on rekisteröity seitsemälle henkilölle. Se on ollut meillä jotain pari vuotta.

Vierailija

Meillä on solifer s4 vuodelta 2003. Sen ollut meillä 4-5 vuotta.

Se on mun vanhempien neljäs vaunu. Kuulumme myös sfc:n eli suomifinlandcaravaniin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat