Uutis-ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin,tämä paikka on siis Uutis-ankka!

Täällä kaikki voivat itse keksiä aiheita ja kaikki saavat sanoa mielipiteensä. Kun haluat vaihtaa puheen aihetta niin senkun vaan alat kirjottamaan siitä aiheesta joka tuli mieleen. Itsekin katon mitä kirjotatte. HUOM! Aiheitten pitää olla asiallisia! Ps. Jos tämä on mielestäsi huono topic niin sano siitä! Terveisin Viitatar2

Kommentit (15)

Vierailija

Eka aihe on ketkä kävi kattoo Canvazzanoa?

Minä en,sillä asun Kokkolassa. Jos kävit kattoo niin sano Hep! Jos sinä nyt satuit käydä siellä niin saitko nimmarin? Oliko paljon väkee? Ja niin ees päin!

Terveisin: Viitatar2

Vierailija

Sit vielä yks juttu! Jos tai kun luet näitä viestejä ja niitä on paljon ja haluat puhua jostain sen tietyn ryhmän kaa niin kirjoita viestiin aiheen keksijän nimi! Kun tälle sivulle on kirjotettu paljon listaan kaikki aiheet ylös ja paan millä sivuilla puhutaan siitä aiheesta! HUOM! Päivän parhaat jutut saa suosituksen! Eikun sitten tietsikka palamaan! Terveisin: Viitatar2

Vierailija

Elä triplapostaa. Ja eikö tämä ole vähän turha koska on Off-topic ja Viikon puheenaihe. Sanokaa jos tässä on paljonkin järkeä. Enkä edes tajunnut tämän ideaa. Ja miten otsikko liittyy tähän? Ja viimeiseksi Viitatar2, oletko lukenut keskustelusäännöt? Niistä olisi paljon hyötyä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Uutis-ankka

CrazyDuck12 - 09.03.10 03:54 (ID 483497)

Elä triplapostaa. Ja eikö tämä ole vähän turha koska on Off-topic ja Viikon puheenaihe. Sanokaa jos tässä on paljonkin järkeä. Enkä edes tajunnut tämän ideaa. Ja miten otsikko liittyy tähän? Ja viimeiseksi Viitatar2, oletko lukenut keskustelusäännöt? Niistä olisi paljon hyötyä!

samaa mieltä

Vierailija

Okei ei sitten. Yks kysymys miks mua pitää koko ajan haukkua? Mua kiusataan muutenkin tarpeeks. Olin tehny aiemmmin topiccin niin heti joku oli kirjottanut oot topic humalassa ja jotain että oot tyhmä! Jos ei kiinnosta niin älä sitten lue! Anteeks pyyntö pitäis saada!

Vierailija

Sori äskeinen olin vähän äkäinen! No jatketaan, huomasin juuri että -operaatio- on ollut tusi suosittu topic! Kävin katsomassa ja jotku oli tosi hyvii kohtii. Nyt oltiin jossain tässä kohdassa hän on joko pöntössä tai puistossa! käykää kattoo

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Varmasti useimmat haluavat vain neuvoa ja auttaa jotta sinusta kehittyisi hyvä käyttäjä. Ei siis kannata hermostua jos topiceitasi arvostellaan. Haukkuma viestit kannattaa jättää omaan arvoonasa tai ilmoittaa ylläpidolle.

~Kroisos

Vierailija

Kiitos juujuupeli ja Kroisos-99. Suutun muuten aika helposti joten en voi sille oikein mitään mutta yritän olla hermostumasta. Anteeksi vielä kerran kaikille että oli tuommoinen.

DuckBox 360
Seuraa 
Liittynyt13.3.2011

En ole käynyt kattoo Cavazzanoa... ):

mielestäni Cavazzano on ihan hyvä piirtäjä.

~DD2000~ PS:ihan hyvä topic.

Epäilen muuten että käyttäjä "Vesiposti" on D10:n (Daniel10) omistama käyttäjä,sillä Vesipostia näkyy lähes poikkeuksetta aina myötäilemässä D10:n topicceja,ja viestejä,ja Vesiposti dissailee jatkuvasti D10:n "vihamiehiä".
haista kakka t:kikki hiiri

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat