Mykkäelokuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on topic,jossa saa pulista ihan vapaata asiaa mykkäelokuvista esim. Mikä on paras mykkäelokuva ja sun muuta, eli ihan vapaata keskustelua mykkäleffoista ja muistakaa myös perustella, että miksi pidätte juuri kyseisestä mykkäelokuvasta. Tervetuloa! Itse minulla on monia lempi mykkäelokuvia ja tässä on mykkäelokuvat TOP 10- listani ja laittakaa sitten myös milloinko se mykkäleffa on tullut, mutta tässä se TOP 10- Mykkäelokuvat lista:

1. Chaplinin poika (1921)

2. Oliwer Twist (1922)

3. Peck's Bad Boy (1921)

4. Poikani (1921)

5. Koiraelämää (1918)

6. Nainen pariisissa (1923)

7. Kultakuume (1925)

8. New Janitor (1914)

Hitsi, en muista enenpää!

PS: Toivottavasti ei ole turha topic.

Kommentit (2)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Olisihan tämä kait mahtunut ihan yleiseen Elokuvat-topiciinkin?

Mutta päättäköön modet sen, joten minä kerron vain että kaikkien aikojen suosikkimykkäfilmini on Buster Keatonin en-muista-minkäniminen -leffa jossa hän esitti veturinkuljettajaa ja rautahevon nimi taisi olla General.

Pidän kaikista Keatonin leffoista, hauskoja sekä aitoja, eivät trikattuja. Tosin nykyisin moinen stuntpelleily luokiteltaisiin hengenvaaralliseksi, joten aivan sama. : D

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa mykkäelokuvat. Mä en oo kamalasti nähnyt niitä, mutta kaikista parhaat näkemäni ovat Charlie Chaplinin "Kultakuume" ja "Chaplinin poika". "Kaupungin valot" on myös ihan ok, siinä mukavia aiheita ja vähän tunteitakin mukana. Chaplinin Kulkurihan on aika tunteellinen hahmo. Mutta paikoittain tämä on tylsempi kuin Kutakuume ja Chaplinin poika.

Marx-veljesten Monkey Business on myös tullut nähtyä. Huumorinsa takia tämä saattaa olla hauskaa katsottavaa, mutta itse en suosi tätä. Elokuvasta puuttuu kunnon juoni ja hahmot vaan koheltavat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat