Oudot unet

Seuraa 
Liittynyt1.10.2008

Tänne voi kirjoittaa kaikkia näkemiänsä enneunia tai outoja unia tai jotain muita unia. :)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Näin sellaista outoa unta, jossa lensin jostain syystä taivaaseen. Siellä taivaassa oli jotain lehmiä, jotka tönivät minua ja tipuin taivaasta ja sitten tipuin sieltä taivaasta kouluni ruokalaan, jossa sitten kaadoin tahalteen yhd4en minun luokkalaiseni ruuan. Sitten pakenin sieltä ruokalasta rikkomalla ikkunan ja hyppäsin ja kuolin. Outo uni ainakin minulle!

Vierailija

näen säännöllisesti myös enneunia ei mitää isoja mutta sellasia pieniä esim kun ei ole tavannut jotain kaveria niin näkee siitä unta ja seuraavana päivänä tavataan pitkästä aikaa.. o_o

2 v. sitten näin outoa unta Calvin-nimisestä kalpeasta tytöstä ja tänäyönä se palasi uneen taas mutta haamuna (kuulostaa niin typerältä kuin voi -.-). se tyttö pitää San Franciscosta ja hän kuoli jäätyään 2. maailmansodassa romahtavan kellotornin alle jonkin joen varrella.. nuo unet oikeasti alkaa pelottaa..

Vierailija

Lainaus:
Re: Oudot unet

Juppe-setä - 11.03.10 06:05 (ID 484953) Näin sellaista outoa unta, jossa lensin jostain syystä taivaaseen. Siellä taivaassa oli jotain lehmiä, jotka tönivät minua ja tipuin taivaasta ja sitten tipuin sieltä taivaasta kouluni ruokalaan, jossa sitten kaadoin tahalteen yhd4en minun luokkalaiseni ruuan. Sitten pakenin sieltä ruokalasta rikkomalla ikkunan ja hyppäsin ja kuolin. Outo uni ainakin minulle!

Ihminen yleensä herää kun tippuu unessaan.

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

No noita "enneunia" olen joskus nähnyt. En oikeastaan ole outoja unia nähnyt, pienenä näin -ja näen edelleen- painajaisia muumien möröstä. Tosin en enää pelkää niitä unia, pikemminkin odotan niitä, että mitä jännää niissä aina tapahtuu. : D Oudoin niistä ehkä oli se, kun (en ollut itse mukana unessa) mörkö oli hiipinyt muumitaloon muumien ollessa poissa kotoa. Sitten kun muumit tulivat kotiin, mörkö jäädytti pikku Myyn. : D

T3

Vierailija

Sääli Myytä! Mörkö on muuten isäni lempihahmo. Itselläni ei ole mitään tuollaisia unia kyllä ollut. Oudoin oli ehkä, kun näin unta, että koulullani oli "Bumtsi-bum" (Vai miten se kirjoitettiin) ohjelma. Sitten lähdin studiosta pois ja lähdin kohti omaa luokkaani. Sitten eksyin koulullani, koska käytävät muuttuivat.

Vierailija

tässä oudoimpia uniani lähiaikoina (aloitin unipäiväkirjan joulukuussa ja nyt selailin vähän...):

1. näin kerran unta että asunnossani asui vuokralaisena joku ihme hindu...

2. sitten näin unta että asuin iglussa inuitien kanssa.

3. eräässä unessa näin eläviä kalakukkoja ja lentävän koiran ja kissan avaruudessa...

4. yritän napata nyrkinkokoista kimalaista..

outoja unia mullakin :D viimeisimmässä unessa olin kuokkavieraana häissä, kun joku musta mies meni naimisiin saunassa ja hän käski minun riisua paidan ja huutaa täysillä. en suostunut ja hän alkoi murista ja juoksin niin kauas huitsinnevadaan kuin mahdollista :D:D okei...

Vierailija

Minäkin näin pienenä(ja edelleen)unia joissa on muumimörkö.Katselen pimeästä ikkunasta omassa huoneessani ja säikähdän kun mörkö tulee siihen töllöttämään.Joskus syöksyn ikkunan läpi ja osun sen mahaan jolloin uni loppuu.Outoa...

Vierailija

Näin kerran unta näistä sivuista:

Olin tavallisella oppitunnilla koulussa, kun jotkut kouluviraston tyypit tulivat tarkastamaan luokkani. Lähdimme ulos ja hukkasin penaalini. Menimme ulos takapihan kautta, joten kun Liinu99:n kanssa kiersimme etupihalle, huomasin, että siellä oli enemmen henkilöitä kuin koko koulussani! Sitten Liinu99 muuttui iloiseksi mäyräkoiraksi, omaksi profiilikuvakseen! Äkkiä minusta tuli Della Ankka ja selvisi, että pihallamme olleet tyypit olivat kaikki A.A.fin käyttäjiä! Ja he muuttuivat profiilikuviksiin! Liinu99 juoksi jonnekkin ja minä aloin etsiä penaaliani. Tapasin Iines:D: n ja kysyin häneltä, oliko hän nähnyt sitä. Ei ollut, mutta hän kertoi, että Mr Roope Ankka oli löytänyt sen. Aloin siis etsiä Mr Roope Ankkaa, mutta löysinkin One Piecen, joka auttoi minua etsinnöissä. Sitten huomasimme tämän profiilin! Mutta se olikin Onninho, joka oli vaihtanut profiilikuvan. Sitten hän huomasi eräiden portaiden päässä jotain ja lähti lipettiin. Menin katsomaan mikä siellä oli ja järkytyin! Se oli karhu jolla oli metrim mittaiset hampaat! Lähdin sitä karkuun koulun sisälle, mutta karhu seurasi! Juoksin Enkun luokkaan ja huomasin siellä oman parvekkeeni! Juoksin parvekkeella ja panin sen takalukkoon. Karhu raapi ovea, mutta ei saanut sitä auki. Katsoin parvekkeen alle ja kas kummaa! Siellä seisoi Mr Roope Ankka penaalini kanssa! Hyppäsin alas parvekkeelta ja pyysin penaalini. Sitten lähdimme kävelemään pois katastrofin partaalla roikkuvalta koululta. Takanani muut käyttäjät pakenivat koulultani kiireellä.

Outo uni, mutta minkäs teet, kun mielikuvitus laukkaa?

-Kia K

Vierailija

Heh, Kian uni oli hauska! Minä siis olin profiilikuvani näköinen siinä, heh! (=

Minä ihan nauroin tuolle! : D

OP kuittaa.

Plutoa
Seuraa 
Liittynyt1.10.2008

Näin kerran sellaista unta, jossa olin välillä minä, Aku, Hannu, ja Mikki. siinä kävi näin: Olin hieman kipeänä silloin joten mielikuvitus jyräs ja välillä tuli huono olokin... Mutta uni meni näin: En muista paljoa... mutta olin kumminkin tavallinen, ja olin löytänyt "ulottuvuusportaalin". Siellä oli kaksi reittiä. no, menin toiseen. Siellä oli hyvien pomot sun muut kenraalit. Me taistelimme pahaa vastaan. No, olin mun mummolla. Siellä oli minun yksi kummini. Kerroin sille siitä ja se sanoi että älä enään ikinä mene sinne! No, minähän viis veisasin... Sitten lehdessä luki että ihmisiä on kadonnut salaperäisesti linja-autolla. Menin tampereelle seuraamaan jotain linja-autoja. Seurasin jotain ja tuli jokin katkos... Olin taas mummollani. (ulottuvuusportti oli siellä) Yhtäkkiä menin sisään ja mummoni ei ollutkaan siellä. Linkat... Sitten en oikein muista... Me hyökättiin pahojen tukikohtaan. Niillä oli joku portaalin avain. Silloin olin Mikki. Pöllin sen avaimen. Jotain autoja tuli siellä perässä... konarit heiluu ja ampuu mua siellä katolla. Sitten pitkän ja oudon juoksun jälkeen pääsin jotenkin karkuun. Sitten tuli taas joku katkos. Me oltiin hyökätty pahiksien tukikohtaan. Siellä oli jotain transformereita. Taisteltiin niitä vastaan. voitettiin. Yhtäkkiä uni vaihtui yllättäen. Se oli sekavaa. Olinko nyt sitten tuplanolla vai Aku? Kumminkin liehakoin iinestä, ja yhtäkkiä Hannu tuli paikalle. Sitten yhtäkkiä. Uni loppui! Se oli ihmeellisin uni jonka olen koskaan nähnyt! Vielä olin kipeänä... Sekin ehkä auttoi. Aina kun menin portaalista siellä oli kaksi reittiä. aina kun menin sisään pyörrytti huippas ja kaikki pyöri. Varmaan siks koska olin kipeänä. Se oli vähän niinkuin hypnotisointi vehje. huh!

Minkäs teet jos n kipeenä ja näkee ihme-unia.

Plutoa kuittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat