Mikä on huonoin koe numerosi?

Seuraa 
Liittynyt25.2.2010

Minun huonoin koe numero on kahdeksan puoli kolmoseen asti ne pysyivät vielä kiitettävinä, mutta sitten tuli kasilla alkava.

Sivut

Kommentit (20)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Voi ei, oli kyllä kauhean huono numero.. -.- Mun huonoin numero koulussa on ollut 7-, tiedetään, olen hikari. Moni ......... saa enkusta vitosia ja tämmöstä.. ;D

Vierailija

Minuakin kutsutaan ns. neroksi koulussa koska huonoimman arvosana on minulla 6 ½ kun muut saa koko ajan viitosia tai kuutosia ... itse olen melkein aina onnellinen kun saan yli 8 ½.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Huonoin koenumeroni on 5½ ja sekin matikasta. Mutta siitä on jo kauan, nykyisin matikan numeroni on 8.

~Mr R.A.

Vierailija

Huonoin koenumeroni on 8, joka tuli ympäristö- ja luonnontiedon kokesta. OLin ollut kipeä, enkä ollut lukenut. Paras numeroni on ollut 10++++, joka tuli englannin sanakokeesta.

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Vierailija

Huonoin koenumeroni oli uskonnosta saatu 8-, mutta jos läksynkuulustelut lasketaan, sain kerran historiasta 7 1/2.

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Huonoin numeroni on 5-, se tuli musiikin teoriakokeesta. Pänttäsin siihen kokeeseen 3 päivää, ja silti tuli noin huono numero. Onneksi ei ollut luokan huonoin numero, huonon numero oli 4½. : D

T3

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Fergus McDuck: Paras numeroni on ollut 10++++, joka tuli englannin sanakokeesta.

Sellaista arvosanaa ei arvosteluasteikko tunne, joten tuo on virheellinen arvosana...

Hirveitä hikipinkoja täällä... :'D

Oma huonoin numeroni on 8½ matematiikan kokeesta. Yleensä saan arvosanan väliltä 9½-10... : )

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Huonoin on ollut 7- Ranskan kuukaudet sanakokeesta. Paras on 10++ enkun sanakokeesta.

-valmiina viisastelemaan-

EDIT: Mun ja Fergusin enkun opettaja antaa sellasia jos tekee plussa tehtävät ja kaikki menee oikein.

Vierailija

Vastataan nyt tähänkin, ja rehellisesti. Huonoin numeroni on ollut 6 Enkusta. Tosin nykyjään on hieman eri sävel. Matikasta kun tuli pari viikoa sitten luokan paras: 10 ja tietysti ainoana. ; )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat