Disney Liisa Ihmemaassa 3D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette Disneyn uudesta leffasta Liisa Imemaassa 3D? Onko se hyvä?

Itse en ole vielä käynyt katsomassa, mutta haluisin kyl nähä sen.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Aivan tajuttoman hyvä leffa!!! Sinun on pakko nähdä se! Kävin katsomassa sen eilen myöhään klo 9 täällä Kuusamon elokuvateatterissa 3D:nä ja oli todella hyvä!

Vierailija

Hei ankkalaiset! Olen menossa ensi viikolla katsomaan Liisa Ihmemmaassa -leffan, mutta kertoisitteko kokemuksista, kannattaako mennä katsomaan 3D vai 'normaali'? En ole käynyt katsomassa vielä yhtäkään 3D-leffaa mutta uskon että ne ovat hienoja. Jotkut kaverini valittavat lasien painamisesta, mutta haittaako se katselukokemusta?

Vierailija

Anteeksi kun nyt asiasta poikkean, mutta haluaisin sanoa Sohviksesse ihan turhaan tuota Animaatio-Topicia mainostat nimittäin tuo elokuva on näytelty eikä animaatio!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Disney Liisa Ihmemaassa 3D

akuankkka fani97 - 17.03.10 07:49 (ID 489042) Anteeksi kun nyt asiasta poikkean, mutta haluaisin sanoa Sohviksesse ihan turhaan tuota Animaatio-Topicia mainostat nimittäin tuo elokuva on näytelty eikä animaatio!

Juuh..oikeassa olet, mutta myös Elokuvat-topic on tehty ja sinnekin tämän olisi voinut laittaa.

Animaatiot-topiciin voi mennä juttelemaan vaikkapa Disneyn tästä Liisa ihmemaassa-elokuvan animaatioversiosta..

Ja anteeksi vielä turha "mainostaminen."

Mutta silti tälläiset yksittäiset elokuvatopicit ovat turhia ja vievät vain foorumilta tilaa.

Vierailija

Se oli tosi hyvä leffa.Johnny Depp teki loistavan näyttelijä suorituksen.Olen katsonut muitakin leffoja joissa on Johnny Depp hän on lempi näyttelijäni.

hf100

Vierailija

Minusta se oli huono. En vain jotenkin tykännyt siitä, se oli jotenkin... tylsä? No ei siis TYLSÄ, mutta siis jotenkin kummallinen eikä ollenkaan minun makuuni. Olin kyllä aika pettynyt siihen elokuvaan. Hyvä, että oli edes jonkun mielestä hyvä elokuva. :]

~MM8, pallo hallussa~

Vierailija

Oli kyllä vähän pettymys. Johnny Depp teki kuitenkin loistavan roolisuorituksen ja 3D oli myös hyvää katsottavaa. Burtonin leffaksi se ei ollut kovin synkkä (se on kyllä hyvä asia). Liisa ihmemaassa on ihan tavallinen satu ja tämä oli aika outo noin saduksi (?). Liisa taistelee lopussa Hirviötä vastaan. Onko se koko perheen satu? Kaksi tähteä

Vierailija

Ei ole, sillä se on K-11 ja satun olemaan 13-vuotias, joten leffa ei sovi alle 11- ikäisille. Totta tosiaankin on, että Liisa taistelee lopussa hirviöitä vasttan ja voittaa ja joutuu takaisin tavalliseen maailmaansa. Olisi vielä kiva, jos tulisi tuo "Liisa pelimaailmassa". Mutta kyllähän Tim Burton voi ihmeessä keksiä vaikka näitä Liisa -elokuvia tuhat. 3D:nä minäkin kävin sen katsomassa, ja se oli jopa parempi kuin normaali versio. Kannatan elokuvan katsomista. Juu, olihan tuo Johnny Deppin rooli Hulluhatuntekijä (Mad Hatter) roolikin ihan hyvä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat