Ruokailu ja syöminen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve taas! Ajattelin tehdä tälläisen topicin, jossa voi pulista kaikesta ruokailuun ja syömiseen liittyvästä, erilaisista ruokalajeista, ruokapyötätavoista jne...

Sitten tietenkin voi vaihtaa ajtuksia syömisestä kulinaristiselta kannalta (mikä tuo oli, en tiedä itsekään). Kaikesta ruokailuun ja syömiseen liittyvästä, ja ruoasta yleensä.

Kertokaa, jos tälläinen on jo, mutta itse en ainakaan vastaavaa löytänyt. Laittakaa myös mielipiteitä topicista näin alkuun. :)

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Piristy nyt vähän, veri! :)

Ei tämä mikään huono topic ole, pitää vain odotella että se huomataan.

Itse olen aika nirso ruuan suhteen, pakko myöntää. Maistan toki mielelläni uusia herkkuja, ja voisin kuvitella maistavani joskus mustekalaa tai krokotiiliä. Haittana onkin se, että haluaisin syödä enemmän kasviksia, vaikka en kaikista tykkääkään... No, pitää totutella : D

Vierailija

Söin kerran eräässä thai-ravintolassa mustekalarenkaita. Enain luulin niiden olevan friteerattua kanaa, mutta kun sain tietää niiden olevan mustekalaa, oli vähän vaikeampi niellä. :)

Vierailija

Jaa omasta kokemuksesta nämä ruoka opicit eivät valitettavasti ole kovin menestyneitä kun itsekkin tein kerran tämän tapaisen...

Hmm... itse pidän todella paljon Kiinalaisesta ruoasta ja muista tulisista Thai ja Meksikolais ruuista ...

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Lainaus:
*Kultu*

Ei tämä mikään huono topic ole, pitää vain odotella että se huomataan.

Itse olen aika nirso ruuan suhteen, pakko myöntää. Maistan toki mielelläni uusia herkkuja, ja voisin kuvitella maistavani joskus mustekalaa tai krokotiiliä. Haittana onkin se, että haluaisin syödä enemmän kasviksia, vaikka en kaikista tykkääkään... No, pitää totutella : D

Juu, ei ole yhtään huono topic ja itse olen muuten syönyt mustekalaa ja se on hyvää! Tai ainakin mustekalan lonkerot on hyviä. Söin niitä ulkomailla - en muista missä - ja maistui hyvälle.

Kun kerran ruuasta puhutaan niin kerron samantien omia lempiruistani.

Yksi niistä on ihana lehtipihvi mitä otan melkein aina kun menen ravintolaan syömään. Lehtipihvin ainut huono puoli on se että se muuttuu melko nopeasti kylmäksi, mutta maku on aivan ihmeellinen ja unsen päälle saa vielä hyvän makusen maustekuution niin vóla! Maailman ihanin pihvi on valmis ja ranskiksia ja ketsuppia vielä lisukkeeks niin oi oi! Mulle tuli äkkiä hirvee nälkä!=D

Tykkään sopivasti maustetuista ruuista mutta jos ruoka on vähänkin liian tulista tai suolatonta alan nipottaa. Olen melko nirso ruuan kanssa, mutta on minullakin suosikkini. Tykkään äitin tekemästä makaroonilaatikosta, rusinattomasta maksalaatikosta, pinaatiletuista mansikkahillon kanssa, hampurilaisista, kinkkupitsata, kebabranskalaisesta, uunilihasta, kermaperunoista, jauhelihakastikeesta, lihapullista ja yks Ehdoton suosikkini ravintoloiden alkupaloissa ja muutenkin on Kraavilohi! Se on IHANAA!!! Niin suolasta ja hyvää... Tuli vesi kielelle!=D

Nyt en sitten kirjoita enempää, mutta tulen varmasti kirjoittamaan tänne! Hyvä ja herkkullinen aihe;D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Minun mieliruokani on kotitekoinen lohikeitto. Lohi on omasta mielestäni parasta sapuskaa, mitä olen maistanut. Toisia herkkuruokiani ovat kotitekoinen pottumuusi ja kotitekoiset lihapotut, eli siis jauhelihakeitto. Koulussa pidän myös riisistä kanakastikkeessa, uunimakkarasta ja puurosta mansikkakeiton kera.

~Z kuittaa tältä erää.

Vierailija

Meksikolainen ruoka on minunkin mielestäni hyvää, mutta joskus nii tulista, että tulee kyyneleet silmiin. Olen Nöösin kanssa samaa mieltä mausteista ruoassa.

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä pidän tortilloista pitsoista ja joistain amerikkalaisista ruuista kuten nachoista (en tiedä miten se kirjoitetaan). Mitäs sanoisitte jos tekesimme tänne pienne ruoka visailun?

-valmiina viisastelemaan-

Vierailija

Miten ruoasta voi muka visailla?

Minusta se ei ole hyvä ajatus, mutta kaikkea sitä on... :o

"Fergus, nautiskelija parhaimmillaan"

Vierailija

Tämä poika RAKASTAA syömistä vähän liikaakin...=D

Meidän koulussa on ihmekyllä yleensä hyvää ruokaa jos hernekeittoa ja joitain harvoja ei lasketa.

Lempiruokani on erityisesti Lasangne/Lasangnette, Makaronilaatikko ja muut sellaiset ihanat..=D

Ateriassa yleensä parasta on kummiskin se jälkiruoka.(Jos sitä on) Oli se jotain rahkaa tai vaikka pannukakkua se on niin ihanaa. =D

~Entinen akuankkka fani97

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Miten ruoasta voi muka visailla?

Helposti! Tässä esimerkkikysymyksiä:

-Millä kirjaimella tortillat alkavat?

-Miksi kalakeittoa sanotaan kalakeitoksi?

Voi olla _varsin_ nihkeätä tuollaisen visailun kanssa, kuten Fergus jo sanoikin.

>Sä>

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat