Ketä käyttäjää tarkoitan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aihe näkyy otsikossa,ketä käyttäjää tarkoitan?

Tämä on siis visailun tyyppinen juttu ja tässä tulee säännöt:

SÄÄNNÖT

Ensimmäinen kirjoittaja eli minä kuvailen jotain Aku Ankan sivujen käyttäjää. Kuvailkaa käyttäjää mikä on hänen kuvansa,millä kirjaimella nimimerkki alkaa,minkälaisia topicceja hän tekee ja muutenkin semmoista yleis tietoa hänestä,saa myös antaa vinkkejä. Käyttäjää kuvaillessa pitää olla asiallinen. Itseään ei saa myöskään kuvailla. Toivottavasti oli hyvä topic, haulla ei ainakaan löytynyt. HUOM! Ei saa käyttää semmoisia käyttäjiä joita ei yleensä nät!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eka kuvailu:

Hänen nimimerkissä on kaksi sanaa ja ensimmäinen sana liittyy perheeseen ja toinen sana erääseen soittimeen! Arvaatko?

Vierailija

Veli Huilu! Seuraavan nimi on englanninkielinen ja se loppuu sanaan ankka(englanniksi). Tämä toimii U.N:nnän Patenttitoimiston valvojana.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taskari fani voisi hieman parantaa viestienlaatua ainakin tuon äskeisen viestin perusteella. Turha vastata tuollaisella vastauksella, joko arvaat jotakin käyttäjää tai jätä vastaamatta!

Topicin tekijälle rispektiä ; ). Hieno idea topicille paitsi, että tämä aihe on jo keksitty : D. Et todellakaan voinnut tietenkään millään tietää, että ystävänpäivä pelin takaa löytyy samanlainen peli kuin tämä. Eiköhän olisi järkevää jatlaa sielä tätä leikkiä?

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18489/ystavanpaiva...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole kiellettyä, mutta annoin vain rakentavaa palautetta. On minusta aivan turhaa vastata, jos ei edes yrittä arvata jotakin. Aina kannattaa arvata jotakin. Silloin viestikin on hienompi, kun ei lue pelkkää pistit pahan. Toivottavasti et pahastu tälläisestä neuvomisesta :/....

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat