Mielestänne huonoin piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin, että kun kaikki fanittavat Don Rosaa ja Vicaria jne. niin kertokaa mielestänne h u o n o i n piirtäjä? Perustelkaa.

Kommentit (15)

Vierailija

Ennen kuin tekee topicin, kannatta tarkistaa haulla onko muita samasta aiheesta tehtyjä keskusteluja. Sinä et nähtävästi niin tehnyt, joten täällä jatketaan: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/120/huonoin_piirta...

Minun mielestäni (niin kuin monen muunkin mielestä) huonoin piirtäjä on Bernado. Hänen ankkansa näyttävät vain niin luonnottoman kokoisilta.

Uh, kauheata hokemista tuo viesti...

// Perustelut lisätty.

Vierailija

En tiedä oikein.Oikeastaan ei voi sanoa kuka on huonoin piirtäjä,koska kaikilla on omat mielipiteet.Mutta vastaan ehkä vicar.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Mielestänne huonoin piirtäjä?

Aksupi - 28.04.10 05:38 (ID 514049) Don Rosa ja Carl Barks. :D Kaikki pitää mua sen takia OUTONA...

Minä en ainakaan pidä sinua outona!Kaikilla on oma mielipide!

Mielestäni huonoin on Bernando!Hänen ankat on ihan...outoja!

-vikke98-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Mielestänne huonoin piirtäjä?

Aksupi - 28.04.10 05:38 (ID 514049) Don Rosa ja Carl Barks. :D Kaikki pitää mua sen takia OUTONA...

En minäkään pidä sinua outona. Jokaisella on se oma mielipide ja sinun mielestäsi Don Rosa ja Carl Barks on huonoja ja se on ihan ok. En pidä myöskään Taikaviitta 11 outona.

Kukaan piirtäjä ei edelleenkään ole huono vaan jokaisella on oma tyyli ja sitä pitää arvostaa. Jos olisi pakko valita, sanoisin, että Bernado. On hänenkin tyylinsä silti ihan ok.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Bernado on huonoin!

Perustelu: Piirtää omituisia kulmikkaita hahmoja, jotka on myös oudon kokoisia.

Muita huonoja piirtäjiä: esim. Marco Rota (Piirtää ankat liian pieniksi muihin hahmoihin verrattuna.) ja William van Horn (Piirtää aivan oudosti)

Vierailija

Bernado. Hänen ankkansa, hiirensä ja varsinkin Matami Mimminsä ovat niin ärsyttävästi piirrettyjä, että huhhuh. Ne ovat vain sellaisia osittain kulmikkaita ja osittain sulavalinjaisia ja ne kaikki näyttävät jotenkin lihavilta. Monien jalat ovat ymös hyvin pienet ja tarinat yleisestikään ole aina mitään huippuluokkaa.

En pidä tosin osista Vicarinkaan piirustuksista. Jotkut ankat eivät vain näytä ankoilta, sama pätee ns. ''ihmisiin''.

~Kwyjib0, Trying is first step towards failure

Vierailija

Bernando, hänen ankkansa näyttävät huonon näköisiltä enkä muutenkaan pidä hänen tyylistään piirtää.

~xfeight~

Vierailija

Bernando, ankat aivan outoja. Kuten joku jo aiemmin huomautti, niin kulmikkaita ankkoja koko joukko! :(

Korhonen, ei sovi ankkapiirtäjäksi.

Enpä usko, että muita on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat