Päiväkirja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä pelissä/leikissä on tarkoitus tehdä niin, että minä laitan jonkun hahmon, vaikka nyt Riitta Hanhi. Sitten sinä kirjoitat Riitan päiväkirjaa muutaman lauseen, esim. "Tänään menin taas rahasäiliölle Roopelaiseni luo. Vein oikein upea kukkakinpun, mutta en silti saanut edes halusta. Murr!" tajusivatko kaikki? Eli tarkoituksena on kirjoittaa edellisen käyttäjän laittaman ankkalinnan henkilön päivä, eli päiväkirjana. Laitetaan nyt esimerkki:

- Mummo Ankka

- Mummon päiväkirja: Tänään minulla oli paljon täitä. Piti korjata omenasato, kitkeä rikkaruohot ja poimia omenat. Ja Hansu vain nukkui. Next: Iines Ankka

- Iineksen päiväkirja: Tänään kävin kaupungilla Leenun, Liinun ja Tiinun kanssa. Ostin tytöille uudet mekot ja itselleni uuden rusetin. Söimme vielä jäätelötkin.

No, eka on: Aku Ankka

Kirjoitat siis Akun päiväkirjaa!

Kommentit (15)

Vierailija

Rakas Päiväkirja, olin taas Roope-setäni rahasäiliössä kiillottamassa kolikoita, ja pääsin kotiin vasta iltayhdeksältä. Käteni oli aivan puuduksissa ja jouduin ajamaan yhdellä kädellä. Sain siitä sakot, ja nyt olen köyhä kuin kirkonrotta... taidan mennä huomenna kävellen töihin, ettei vain käy samalla tavalla.

Seuraava on Roope Ankka.

Vierailija

Rakas päiväkirja, tänään sakotin Akua myöhästymisestä 3 sekuntia. Käännytin oveltani partiolaisen, joka keräsi rahaa "hyvään tarkoitukseen". Pöh ja pah, sanon minä! En voi kirjoittaa enempää, aika on rahaa ja tämä on ajanhukkaa!

Seuraava: Kultu Kimallus

Vierailija

Hyvä päiväkirja,tänään oli vallan mainio päivä! Olen tällä hetkellä Roopen luona ja aion anastaa hänen ison hanhen-munan vai mikä isokultakimpale onkaan. Mutta en ole aivan varma kannattaako sitä anastaa,Roopehan lähti kotoa 13 vuotiaana. No jaa mietinpä sitä sitten huomenna!

aku fani
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Hyvä päiväkirja. Minä ja koplani yritimme tänään ryöstää Roopen,mutta kuusnelonen pilasi kaiken. Hän meni Roopen keittiöön ja tietenkin siellä oli Juuso joka huusi visukintulle että olemme hänen rahasäiliössään. Ja sitten lensimme ulos ja se sattui.

Next:Tupu,Hupu ja Lupu

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Päiväkirja

Kaisakoo - 20.03.10 09:52 (ID 490133)

- Mummo Ankka

- Mummon päiväkirja: Tänään minulla oli paljon täitä. Piti korjata omenasato, kitkeä rikkaruohot ja poimia omenat. Ja Hansu vain nukkui. Next: Iines Ankka

- Iineksen päiväkirja: Tänään kävin kaupungilla Leenun, Liinun ja Tiinun kanssa. Ostin tytöille uudet mekot ja itselleni uuden rusetin. Söimme vielä jäätelötkin.

Tolle tänään minulla oli täitä niin melkein repesin!

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Vierailija

Tänään me kolme kiusasimme vähän historian-opettajaa. Panimme nimittäin nastan hänen tuolinsa päälle sillä välin kun hän haki opettajanhuoneesta kahvinsa.

Vierailija

Tänään minulla oli paljon töitä. Minun piti nimittäin pistää Karhukopla ruotuun sekä käydä pormestari Pösön luona. Hänellä oli muka tärkeää asiaa, mutta käskikin vain hakemaan karkkia jo suljetusta kaupasta. No ei kai siinä muuta auttanut kuin mennä kauppaan, hakea karkit ja viedä Pösölle. Kaiken lisäksi Milla Magia kokeili minuun uusimpia loitsujaan. No, loitsuja hylkivä pukuni tietenkin pelasti minut. Mutta nyt olen aivan poikki ja alan nukkumaan.

Nxt. Pelle Peloton

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Rakas päiväkirja, tänään minulla oli jälleen työntäyteinen päivä. Roope soitti ja pyysi minua heti valmistamaan jonkin huipputehokkaan varashälyttimen,joka pistää Karhukoplan ja muut roistot ojennukseen. Tiedän,että olen tehnyt Roopelle ties minkälaista vekotinta ja aina vain ilmaiseksi, mutta en koskaan osaa sanoa ei. Milloinkohan oppisin? Iloinen uutinen oli se,että Aku ja pojat tulivat piristämään päivääni ja Aku pyysi minua kalaankin, mutta valitettavasti jouduin kieltäytymään,koska minulla oli kädet täynnä töitä. Huomenna olisi keksijäinliiton kokous keskustassa,jonne aion tietysti mennä ja aion esitellä siellä myös muutamia keksintöjä. Nyt kuitenkin aion mennä nukkumaan,jotta aivoni olisivat taas virkeinä huomenna.

Next: Touho Ankka

Vierailija

hauska päiväkirja,tänään oli mahtava päivä! Kävin nimittäin katsomassa Akua luokan kanssa,olen nimittäin luokanopettaja toistaiseksi! Aku ei vaikuttanut kovin iloiselta mutta kyllä hän ilostui kun erän oppilaista leipoi oikein korkean suklaa-kakun,mutta voi tyttö kompastui mattoon ja plätsts!

No se siitä hommasta sitten.

Next. Roopen hovimestari Juuso

Vierailija

Rakas päiväkirja, joka on tehty sanomalehdistä, Roopen pihiyden vuoksi. Tänään Aku ja pojat tulivat kejäänmään Roopelta taas rahaa. Roopa kiivastui niin, että pyörtyi. Sillä aikaa Aku luikki tiehensä ja pojat hakivat halusuolan, kun minä leyhyttelik 10€ seteliä hänen nenän edessään. Muuten päivä sujui hyvin. Karhukopla vain yritti taas anastaa Roopen rahat, mutta jäivät kiikkiin. Nyt Roope huutaa minulle lasillista sadevettä joten pitää lopettaa kirjoittaminen.

Nxt. Pormestari Pösö

Vierailija

Juuson päiväkirja: Tänään oli palkkapäiväni, mutta herra pakkiiri kieltäytyi maksamasta, sillä hänestä olin saanut palkkaa vasta hetki sitten, vaikka minusta se kuulosti enemmänkin saituudelta, sillä sain palkaa viimeksi 11. 5. 1999. Huh, siitä onkin jo aikaa!

Next: Kia K.

Nimeni on K -Kia K

Äh, Merimaria ehti ensin. (Koneeni jumittaa! (6) TAAS) No, tässä Pösösstä: Hyvä virallinen päiväkirjani, vaalit lähestyvät huimaa vauhtia ja en tiedä miten kalastelisin lisää ääniä. Uuden vesipuiston rakennuttaminenkaan ei auta, sillä eräs tohelo Aku Ankka repi raivonpuuskassaan sen pohjapiirruktukset. Annoin hänelle potkut. Huomenna on P. P. Y: n kokous, (Pormestarien Puolueeton Yhdistys.) joten minun täytyy hakea takkini korjaamolta, tietenkin uudella limusiinillani.

Eli seuraava on Kia K alias Kauno Koodi.

aku fani
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Rakas Päiväkirja. Tänään kävin toimistossa katsomassa oliko siellä yhtään töitä. Onnekseni siellä oli yksi työ ja se oli Tuplanollan kanssa.Siinä tehtävässäpiti hakea joku salainen juttu,mutta en tiedä mikä se on koska johtaja ei kertonut.

Next:Viitatar

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat