Hahmoja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjoittakaa tänne kaikki mitä tiedätte suosikkihahmostanne. Ja myös muut saavat samalla tietoa hahmosta.

Aloitan omalla suosikillani, eli Hortensia MacAnkalla.

Hortensia on Roopen nuorempi sisar ja Akun äiti. Hän on raivopää, ja Rosan tarinassa, en muista nyt tarinan nimeä, mutta siinä pieni Hortensia ajaa kolme miestä suohon harjalla. Pidän Hortensian luonteesta. Hän ei anna varoitusaikaa jos raivostuu.

Jatkakaa tästä. =)

~The Original, Heinänen.

Kommentit (3)

pikkusohvi
Seuraa 
Liittynyt8.11.2009

Jaaha!Tässä on vaikee kysymys eli lempihahmoni!!

Se voisi olla hyvinkin...Kultu Kimallus!

Vaikka en tiedä siitä paljon...yritän parhaani:

Kultu Kimallus.....öhm...tuota...on tyttö?

Ei......Vaan kultu....(?)......On Roopelle tuttu...Jos nyt oikein tiiän....Roope tietääkseni pitää Kultu-neidistä.Ainakin luulen niin.Tämä asuu Klondikessa,ja on melko vanha.Sisukkaasta

Alaskan lumikenttien helmen tytöstö tehdään

enemmän tämän nuoruustarinoita.(Etenkin Don Rosa tekee niitä)Terävä tyttö!;)

pikkusohvi-Se on nimeni!!

Vierailija

mun lempi hahmo on roope ankka ja se on maailman rikkain mies ja sillä on 3-4 kuutioeekkeriä mammonaa ja roope tykkää ensilantista.

muuta en keksi.

Vierailija

Minun lempi hahmon on AKU ANKKA!

Aku ankalla on kolme ankanpoikaa.Tupu hupu ja lupu.Aku ankan työhön kuuluu monia eri ammatteja mutta usein aku kiillotta roope-setänsä rahoja.Akun auton rekisteri numero on 313.Tässä on vähän akun sukulaisia:Touho ankka,Into ankka,.Akulla on lemmikinä pulivari niminen koira jota yleensä huolehtii ankanpojat.Akun naapurissa asuu Teppo niminen mies.Akulla ja Tepolla tupaa aika usein tulla riitoja.Aku asuu paratiisi tiellä 13.Yöllä aku pukeutuu taikaviitan asuun ja menee suojelee ankalinnaa. .Yleensä aku ja ankanpojat joutuvat lähtemään roope-sedän mukaan aarteen etsintä matkalle.Ankan pojat ovat sudenpentuja.Aku tykkää ihan hirveästi jalkapallosta ja riipu matolla lököilystä.Akulla on myös Hannu niminen serkku joka on niin onnekas että taivaalta voi tippua miiljoonan shekki.Aku on taas todella epä onninen.Ja Hannu yleensä lesoilee akulle sen onnella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat