miksi liityitteAA:n nettisivuille???????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä liityin tänne koska kaverini kertoi ja tuli mainos.kaverini sanoi tämän olevan paras netti sivu ja se on!!!!!

no,miksi te liityitte tänne????????

Sivut

Kommentit (28)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Liityin,koska olen ollut aina kova Ankkafani ja tykännyt Aku Ankasta. Olen tilannut Akua vuodesta 1999 lähtien ja kirjahylly oli täynnä Akua.

Oikeastaan liityin tänne,koska minua harmitti,kun en voinut päästä kommentoimaan viestejä,joten sitten kun liityin,niin pääsin vastailemaan viesteihin.Se oli se varsinainen syy.

Vierailija

minäkin dikkaan akkareista ja olemme tilannut sitä vuodesta 1997.Mutta minun kummisetä on antanut satoja vanhoja lehtiä.

Vierailija

Luin Aku Ankan nettisivujen uudistuksesta Akkarista ja olin salamana kirjautumassa täällä. Kuulosti niin mahtavalta. Ja sitten unohdin salasanani ennen kuin ehdin kissaa sanoa, enkä jaksanut sen jälkeen tehdä uutta tunnusta. Sitten viime joulukuussa muistin salasanani ja nyt olen täällä. Ihan hyvältä paikalta tämä vieläkin tuntuu.

:)Ninnu

Vierailija

Jaa siksi koska minulla ei ollut kenenkään kanssa jakaa mielipiteitä ja keskustella Ankka aiheista kun kova fani olenkin mutta sitten AA lehden kautta tuli tämä tutuksi ja täällä minä nytten sitten olen...

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

No, kun Akkarissa kerrottiin että nettisivut uudistuivat, niin olin heti että: Jee! Pakko päästä sinne! Mutta niin siinä kävi, että sähköpostia et ollut ja niin se jäi väliin. No, parin vuoden kulutta kun olin eräällä kaverilleni, hän sanoi: Tule, näytän yhden jutun. No, hän tuli tänne (Ei hän topiceihin silloin vilä kirjoitellut.) ja näytti oman profiilinsa. (Siis sen mitä siitä silloin oli, eli nimimerkki: Kia K alias kauno Koodi.) Kuvaa hänellä ei ollut, mutta minäpä se heti aloin hänen seuranaan etsiä sopivaa kuvaa. No, samana iltana minä sitten tulin kotiin ja sanoin: Isää! Nyt hommataan minulle sähköposti, tahdon rekisteröityä Ankan nettisivuille. No, niin sitten viimein hommasimme minulle sähköpostin ja minä valitsin itselleni nimimerkin, johon olenkin kovin kiintynyt. Aloitin arvostelemalla Gallerian kuvia jokseenkin vähäsanaisella tavalla ja lopulta aloin vastailla topiceihin. Aluksi taisin spämmätä, mutta kirjoitustyylini parani hetkessä ja tässä sitä ollaan!

Nimeni on K -Kia K.

Vierailija

Minulla kävi niin,että kun pari muuta meidän luokkalaista tulivat tänne ja he kertoivat että ovat täällä niin ajattelin sitten itsekkin kokeilla. Ja ihan mukavaa on.

LVLP tiedoittaa.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Näin Akkarissa mainoksen sivujen uudistamisesta, ja ryntäsin heti tekemään profiilia. Kuitenkin kaikki kohdat täytettyäni ruutuun tuli "säkäväkäpimaus" eikä rekisteröityminen onistunutkaan. Yritin muutama viikko myöhemmin uudelleen, mutta taas tulos oli sama. Sitten unohdinkin nämä sivut.

Viime joulun jälkeen sairastuin, ja minulla ei ollut mitään tekemistä. Sitten muistin nämä sivut, ja pääti taas yrittää rekkausta. Tällä kertaa se onnistui. Aluksi viestini oli kirjoitettu puhekielellä, mutta sitten Donald-91 sanoi minulle ettei pidä kirjoittaa puhekielellä, vaan yleiskielellä, ja niin minä aloin kirjoittamaan yleiskielellä.

>SÄ>

Vierailija

no me oltiin pelaamas potku palloa palvikinkun kaa ja se alko puhuu jostain aku ankka sivuista ja sanoin sille että en tuu mut sit se tarjos mulle suklaa patukkaa ja tietenkin suostuin heti!

Vierailija

No siksi että Aku Ankka on maailman parastasarjakuvaa ja halusin laittaan jotain töitä tänne ja OLI järkevää!!!

Vierailija

liityin tänne koska keskusteluun ei saa osallistua muuten ja haluan keskustella samanlaisten tyyppien kanssa jotka rakastaa ankkaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat