Matka maan keskipisteeseen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä don rosan tarina oli minusta hyvä ja huumorintajuinen tarina.Mistäköhän Don keksi tämmöisen huvittavan tarinan.Don Rosalla on kyllä muitakin hyviä tai jopa parempiakin tarinoita, mutta tämä tuli mieleen sillä luin tämän kyseisen tarinan juuri tänään

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Matka maan keskipisteeseen

superaku - 21.03.10 12:03 (ID 491178) Tämä don rosan tarina oli minusta hyvä ja huumorintajuinen tarina.Mistäköhän Don keksi tämmöisen huvittavan tarinan.Don Rosalla on kyllä muitakin hyviä tai jopa parempiakin tarinoita, mutta tämä tuli mieleen sillä luin tämän kyseisen tarinan juuri tänään

Totta Mooses, tarina on todella hauska ja jännittävä ja kaiken lisäksi hyvin keksitty. Matka maan keskipisteeseen onkin yksi parhaimpia Don Rosan tarinoita, mutta kaikki hänen tarinansa ovat silti mahtavia!

-Scrooge McD, King of the Klondike-

Vierailija

Äh... olen kyllä tehnyt tästä yhden keskustelun jo silloin kun se tuli se Rosa-jatkis, mutta väliäkös tuolla. Niin itsenikin mielestä se oli todella mahtava sarja varsinkin viimeinen jakso Matka Maan Keskipisteestä. Kyllä Don osaa tehdä tarinoita ja lisäksi vielä, että Rosalla on hyvä mielikuvitus tekemässään tarinoita. Hyvä Rosa!

Vierailija

matka maan keskipisteeseen on hauska. paras kohta on kun ankat ovat jumissa tunnelissa ja laavaa tulee alhaalta ja kiviä ylhäältä

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Ihan hyvähän se on. Tämmöisiä tarinoita on muitakin, mutta ei Aku Ankassa luultavasti. Meillä on muös elokuva Matka Maan keskipisteeseen, mutta emme ole katsoneet sitä.

Vierailija

Minustakin Matka maan keskipisteeseen oli hauska ja ihana lukea. Ehdottomasti yksi lemppareistani. Minun mielestäni se oli yksi Rosan parhaista tarinoista.=D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Don Rosalla on omintakeinen tarinankerrontalahja. Itse pidän Matka maan keskipisteeseen yhtenä hänen parhaimmista tarinoista. Ja löytyyhän niistä paljon viitteitä Barksin tarinoihin. ;)

Vierailija

Se on hauska tarina.Yksi Don Rosan parhaista.Mutta mun mielestä kaikki Don Rosan sarjat on hyviä.Mutta on se silti parhaimpii. Tai oikeastaan paras.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat