Virukset

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tässä topicissa aiheena on puhua viruksista, virus-sivuista, viruksentorjunta-ohjelmista ynnä muista. Voi myös kertoa omia kertomuksiaan viruksista. Itselläni on tässä koneessa Finnet tietoturvapalvelu viruksentorjunta-ohjelmana, ja hyvä on. Heti kun kone on viruksen alaisenä, tämä ilmoittaa sen alareunaan ja kun klikkaa siitä niin se poistaa sen viruksen. Tässä joitakin virus-sivuja ja -ohjelmia: goggle.com ja Cursormania. Voitte myös itse ehdotella virus-sivuja ja -ohjelmia, niin päivitän ne tuohon. Eipä tässä muuta, sana on vapaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Mitäs täältä nyt löytyy? Olisiko Norton torjuntaohjelmana? Viruksia tietääkseni tällä koneella on ollut n. 2 mutta ne on poistettu jossain nörttiliikkeessä. (Ei siis virallisessa.)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Virukset

Tapsa99 - 22.03.10 05:14 (ID 491887)

Voitte myös itse ehdotella virus-sivuja ja -ohjelmia, niin päivitän ne tuohon.

Minkä ihmeen takia niitä pitäisi ehdotella tänne? Parempi, että jätetään virus-sivustot tämän keskustelun ulkopuolelle. Sellaisia sivuja joista voi saada viruksen koneelle on tuhansia.

Vierailija

Hyvin olen koneellani pärjännyt vaikka virustorjunta puuttuu kokonaan! Ei yhdenyhtä virusta. Onkohan minulla edes palomuuri päällä?

Miten tämä onnistuu? Vaihtaa Linuxiin. Viruksia olemassa niin vähän, että jokaisesta uudesta jaksetaan uutisoida. Valtaosa viruksistahan on wintoosille. Maceillekin on vain vähän. VAIHTAKAA LINUXIIN

Vierailija

Ittelläni on täl hetkellä Microsoft Security Essentials käytös, f-securen asennan lähiaikoina kun ilimatteeks saan. Lisäksi koneltani löytyy seekliiner.

Onhan noita viruksia joskus koneella ollu, mm. sillon ku oli kakat virustentorjuntaohjelmistot käytössä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat