Taikaviitta best.Eiks niin??????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noniin mitä mieltä ootte Taikaviitasta.Musta se on ihan paras.Sillä sillä on kaiken laisia vimpaimia ja laitteita.Kertokaa myös mikä on teistä paras Taikaviitan ase.

Sivut

Kommentit (51)

pikkusohvi
Seuraa 
Liittynyt8.11.2009

Lainaus:
Re: Re: Taikaviitta best.Eiks niin??????

aku ankka-fani313131 - 23.03.10 05:52 (ID 492381) Niin ja Viitatar myös

Toden totta!Musta sen pomppu/rakettisaappaat on parhaita!!=D

Vierailija

Otsikosta: Taikaviitta best tarvitsee kaveriksi is the "hommelin". Yksi kysymysmerkki riittää.

Sitten voisit kirjoittaa kirjakielellä, ei näin: taika viitta o iha paras mäolen lukenu ihan hirveesti sen tari noita

Itse hahmosta en jaksa kolmatta kertaa kirjoittaa, jostain syystä se ei ota sitä viestiini.

Vierailija

roope setä sanoi:

Otsikosta: Taikaviitta best tarvitsee kaveriksi is the "hommelin". Yksi kysymysmerkki riittää. Sitten voisit kirjoittaa kirjakielellä, ei näin: taika viitta o iha paras mäolen lukenu ihan hirveesti sen tari noita Itse hahmosta en jaksa kolmatta kertaa kirjoittaa, jostain syystä se ei ota sitä viestiini.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arvaa mitä.Mä oon yleensä ihan samanlainen tosikko,kun sä.Sori,jos sä et tykkää et sua sanotaan tosikoks.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat