Bernado

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Bernado: Hyvä vai huono?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Bernado

Sohvaperuna - 24.03.10 04:41 (ID 492714)

Bernadolla on mielestäni melko huonot piirrokset, enkä pidä yhtään hänen tarinoistaan. Sama juttu William Van Hornin kanssa.

Ehdottomasti sama mielipide.

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä teidän kaikkien kanssa. Tuntuu aina Bernadon sarjoja lukiessa, että hän ei ole edes harjoitellut piirtämistä, kun tuollaista "roska-piirtämistä" piirtää. Mutta kysyisin vain, että oletteko samaa mieltä, että hän saisi vielä harjoitella piirtämistä monia vuosia? Itse kannustan Bernadon oman kynän jäljen harjoittelemista, sillä ei hän tästä shakista tule enää mitään. Ja Aku Ankka aina tuntuu jotenkin niin "lihavalta" Bernadon piirroksissa kuin myös ihmiset!! Eihän siinä ole mitään järkeä alkaa piirtämään ilman harjoittelua.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Bernado

Knight Duck - 25.03.10 03:28 (ID 492997)

Olen täysin samaa mieltä teidän kaikkien kanssa. Tuntuu aina Bernadon sarjoja lukiessa, että hän ei ole edes harjoitellut piirtämistä, kun tuollaista "roska-piirtämistä" piirtää. Mutta kysyisin vain, että oletteko samaa mieltä, että hän saisi vielä harjoitella piirtämistä monia vuosia? Itse kannustan Bernadon oman kynän jäljen harjoittelemista, sillä ei hän tästä shakista tule enää mitään. Ja Aku Ankka aina tuntuu jotenkin niin "lihavalta" Bernadon piirroksissa kuin myös ihmiset!! Eihän siinä ole mitään järkeä alkaa piirtämään ilman harjoittelua.

Totta. :)

Vierailija

Bernado tekee pienet jalat. esim yhdessä aku ankassa tuli yksi siivooja niin sillä oli niin pienet jalat se häiritsee minua.muutenki Bernado on ihan surkea.

Vierailija

Bernado on mielestäni yksi surkeimmista piirtäjistä. Hänen piirrosjälkensä on aika huono, hahmotkin ovat ihmeellisen näköisiä ja kulmikkaita. Muita huonoja ovat esim. Van Hornit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat