aprillipiloja etsimässä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

aprillipäivään ei enää montaa päivää ole ja kavereitten kanssa ollaan etiskelty jo muutaman päivän sopivaa aprillipilaa mutta mitää ei tunnu löytyvä..... oisko teillä jotai hyviä mitä ootte tehny tai aiotte tehä tai vaikka ootte kuullu jonkun tekevä

Kommentit (15)

Vierailija

Tultiin aikaisemmin kouluun ja huijattiin opea että oltais tapeltu. Kaikki veret ja ruhjeet meikattiin.

Mulla iso "arpi" naamassa" loppupäivän ja pienempiin oppilaisiin meni ihan täydestä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No yksi "hyvä" aprillipila saattaisi olla se, että sanoo vakavana, että naapuri asunto paloi/meinasi palaa. Se on meillä ollut sellainen perinteinen pila.

Toinen tuli mieleen tuosta Jokipoikiin liittyvästä yhdestä päivän uutisesta. Eli sanoo jollekkin jääkiekko-fanille että hänen suosikkijoukkuetta haetaan konkurssiin tms.

Muuta en tähän hätän keksi.

//: No aprillipäivä on tietenkin 1.4! ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

-Perinteinen temppu, jonka aiomme luokan tyttöjen kanssa tänä vuonna tehdä, on vaihtaa taululiidut liitulakuihin. Oikeat liidut kannattaa tietty piilottaa ja antaa sopivalla hetkellä takaisin (Mutta ei vasta koulun loputtua!).

-Onko jonkin tuttavasi luona lampi, vai asuuko joku kenties järven rannalla? Jos vesialue on vielä jäässä, mene ikkunan luo, josta järvi tms. näkyy. Huuda sitten, että jää on jo sulanut! Parhaassa tapauksessa saat sukulaisesi nousemaan sängystä -turhaan! Olen joskus pienenä saanut mummoni tähän lankaan.

-Jos asut kerrostalossa, voit kiinnittää ilmoitustaululle/ilmoitustauluille ilmoituksen vesi- tai sähkökatkoksesta. (Jos talossa on useampia rappuja, uskottavuuden vuoksi kannattaa laittaa lappu kaikille ilmoitustauluille) Vaikutelman tehostamiseksi lappu kannattaa kirjoittaa tietokoneella.

-Tee sopimus jonkin ystäväsi kanssa: Pyydä häntä menemään koulun alussa ulkovaatteineen ja reppuineen vessaan piiloon. Sitten vain sanot opettajalle, että kyseinen henkilö on kipeänä, ja ettei tule tänään kouluun. Kun opettaja on hieman jo miettinyt asiaa, koko luokka huutaa kovaan ääneen sen kuuluisan lauseen sillistä ja kuravedestä. Jos vessa on lähellä luokkaanne, kaverisi kuulee kyllä, milloin hänen on aika tulla pois piilostaan. Tämä meni viime vuonna opettajaamme täydestä.

Lehdistä löytyy hyviä piloja. Esim. uusimmassa Systerissä on pyhitetty yksi aukeama hyville kepposille.

Vierailija

Hehhehhee, olen jo keksinyt yhden aprillipilan jonka aion tehdä kavereilleni. Nimittäin laittaisin laastarin otsaan ja menisin se päällä kouluun ja sanoisin luokkalaisilleni, tai varsinkin opettajalleni: Minä kompastuin tänään latialleni jätettyyn banaanin kuoreen ja otsaan tuli verta. Ja voi kun näkisin luokkalaisteni ja opettajan ilmeen, hahhahhaa!

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Kääääk!!! Huomenna on aprillipäivä eikä minulla ole kauheasti piloja! Tarvitsen apua niiden keksimisessä. Tai siis kyllä minulla niitä paljon on mtta ei ne ole kauhean hyviä. Tässä on niistä muutama:

•Jollain tunnilla koko luokka sanoo unohtaneensa läksyt

•Lähettelemme luokan sisällä paljon lappuja, joissa lukee se aprillia syö silliä... ja kun ope takavarikoi ne ja se näkee tekstin

•ehkä ne tavalliset liitulakut mutta vasta päivän lopuksi niin silloin se ei aavista että me laitettais niitä ollenkaan

Vierailija

mulla on monta. osta pilailukaupasta verikapseleita, laita suuhun ja pure. näyttä ihan siltä kun sut olisi potkaistu suoraan naamaan 300 kiloisella kivellä. toinen on ne että piiloudutaan kaappiin ja odotetaan että joku tulee ja sitten avataan kaappi ja huudetaan PÖÖÖÖÖ!!

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: aprillipiloja etsimässä

a123 - 31.03.11 05:18 (ID 732188) mulla on monta. osta pilailukaupasta verikapseleita, laita suuhun ja pure. näyttä ihan siltä kun sut olisi potkaistu suoraan naamaan 300 kiloisella kivellä. toinen on ne että piiloudutaan kaappiin ja odotetaan että joku tulee ja sitten avataan kaappi ja huudetaan PÖÖÖÖÖ!!

Tuo veri - pila kuulostaa hauskalta. HAhhaah...

Vierailija

Laita vessanpytyn kannen alle muutama makaroni, ja sitten kun joku istuu siihen, luulee että vessanpönttö meni rikki. : D

EMP myy erilaisia pilavälineitä joista voi myös laatia aprillipilan. Esim. Verikapselit, jotka muuttavat syljen verenpunaiseksi. Ota sellainen ja sitten väitä vaikka opelle, että joku potkaisi sinua ( ja kaikki hampaat irtosivat ). Sitten vain irvistelet ja näytät "veristä" suutasi. x)

// Tai sitten pieni jekku naapurille... Etsi jostain PUHDASTA multaa ( jossa ei ole siis seassa esim. matoja, tikkuja tai kiviä ), ja sekoita se veteen. Asettele sitten multamössö vaikkapa naapurisi ulko-oven eteen möntiksi ja naapuri voi luulla sitä koirankakaksi ja ei varmasti koske siihen pitkällä tikullakaan. =)

Vierailija

Lainaus:
-Perinteinen temppu, jonka aiomme luokan tyttöjen kanssa tänä vuonna tehdä, on vaihtaa taululiidut liitulakuihin. Oikeat liidut kannattaa tietty piilottaa ja antaa sopivalla hetkellä takaisin (Mutta ei vasta koulun loputtua!).

Heh!Meille tehtiin koulussa kerran ihan kaikille sellanen jekku että käytävän päässä ois jätskiä kaikille ja tietty kaikki usko...

-Sit kerran me huijattiin oman luokan kanssa koko ala-astetta silleen et meiän ope meni keskusradioon puhumaan et ojassa on kuollut peura et sitä voi tulla kattoon ja taas kaikki usko!

Vierailija

Lainaus:
Re: aprillipiloja etsimässä

Donald-91 - 24.03.10 05:10 (ID 492740)

//: No aprillipäivä on tietenkin 1.4! ;)

ai versio 1.4 vai?

Sul taitaa olla vähän huono äidinkieli, kun et osaa suomen kielen perusjuttuja, se kirjoitetaan 1.4.!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Best_Ankka, tuo peurajuttu on kyllä paras mitä olen ikinä kuullut!

Itse teen huomenna näin: jaan kaikille 30 oppilaalle salassa lapun: Pilailunhauskaa aprillipäivää! Jaan sen opellekkin ja myös laitan tussitaululle kiinni 10 sellaista lappua. Kukaan ei tiedä kuka sen teki! aion siirtää myös kelloa puoli tuntia eteenpäin ja ehkä muitakin juttuja..

Vierailija

Minä aion ainakin leikkiä kipeätä aamulla, mutta se onnistuu vain, jos äiti ei muista aprilli-päivää. Viime vuonna se ainakin tehosi mummoon täydestä, mutta sitten tuli puhelu kaverilta, että hän on kipeänä. Luulin tietenkin että se oli aprillia, mutta hän oli oikeasti kipeä kun piti olla juhlat :(.

Opettajalle pitäisi keksiä vielä jotakin...

Kaveri varmasti tekee aprillipilan liittyen Club Penguiniin, koska hän katsoo sen aina aamulla, ja hän on lisäksi hyvä huijaamaan.

-KK-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat