Tupla...Tripla...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Koko ajan paksunee. Syyskuun taskarissa onkin muistaakseni yli 700 sivua. Mietin vain jos se kerta juhlistaa taskarin 40 -vuotisjuhlaa. Miksi se on syyskuussa eikä toukokuussa. Mitä ajattelette? Onko triplataskari turha?

Sivut

Kommentit (84)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Onhan se hyvä,että tulee sekä paksuja,että vähän ohkasempia taskareita. Itse myös ihmettelen tuota triplataskarin ilmestymisajankohtaa.. vai onkohan toimitus ajatellut,että tähän keväälle sattuisi sitten liikaa tälläisiä exstrajulkaisuja ja ilmestyihän tässä jo tämä taskarin 40-vuotisjuhlaa juhlistava kovakantinen kirja,joten onkohan toimitus halunnut säästää jotain myös tuonne syksylle ettei kaikkea julkaista tässä yhdessä rysässä.

Niin ja kuten jo sanoin,niin onhan se kiva,että tulee tuollaisia triplataskareita, mutta en sitten tiedä,että tarvitseeko taskareiden enään tuon paksumpia olla? Itseäni ei ainakaan hirvittävästi huvittavaisi lukea jotain monen tonnin sivun pituista megataskaria..

Vierailija

Kyllä se on varmaan aikamoinen möhkäle, kun tupla-taskareissakin on jo yli 500 sivua! Odotan innolla ilmestymistä.

Ainoa haittapuoli on se, että hinta nuosee varmasti korkealle, aivan kuten muutkin täällä jo sanoivat. :[

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Vierailija

Ei ole turhaa hyvähän se jos niitä tulee välillä paksumpia, mutta enää en ehdottaisi jotain megataskaria, alkaisi olla sellainen hommakin lukemisessa, että huh huh! Ja alkaisivathan ne hinnatkin nousta melkoista vauhtia!

Vierailija

Eihän siinä mitään vikaa ole, mutta nyt on kyllä vaikeampaa suostutella äiti tai isä ostamaan 700 sivuista Tripla taskaria, kun hintakin nousee. Täytyy näköjään kaivaa itse kuvetta... riippuu tietenkin, jos saan sellaisen synttärilahjaksi, kun minulla on syyskuussa synttärit. Mutta Tripla taskari on kyllä hyvä asia, mutta Jumbot menee vähän hukkaan. Taskari faneille (kuten minulle) hinta ei kyllä mitään haittaisi.

-Scrooge McD, King of the Klondike-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat