MielipideTopic

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Topicilla saa sanoa mielipiteensä, nettisivuista, käyttäjistä, ankkaprofiileista, peleistä ja vaikka gallerian kuvista, joihin ei voi kommentoida... Sinä päätät mitä kirjoitat ja mistä!!

Tv11, jo vuoden

Ainiin. Mielestäni keskustelupalsta saisi olla aktiivisempi. Palstalle kun laitat jotain, menee todella kauan, ennen kuin siihen joku vastaa.

Kommentit (15)

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Joo, no siirrytään lumesta busseihin. Minun mielestäni tänä talvena busseissa, joissa olen ollut, on hirvittävän usein ollut ammattitaidoton kuljetta. He eivät nimittäin aina avaa ovia, vaikka on STOP-nappulaa painanut. Eikä siinä vielä mitään. Ovet eivät aina meinaa aueta, vaikka kuinka huutaisi. Sentään kuljettaja on jonkun kuullt, ja aina lopulta avannut oven. Yhden kerran yksi kuljettaja kyllä meinasi jo lähteä pysäkiltä, ennen kuin ymmärsi oven avata.

Save me from the dark.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Itse olen paapojan kanssa samaa mieltä, mutta..minkäs sille teet,kun on tuota hyvää työvoimaa vähän saatavilla? Onneksi sentään joissain busseissa on hyvät ja ystävälliset kuskit.

Sitä myös ihmettelen,että miksi hitossa matkustajille toitotetaan koko ajan,että pitää sanoa kuskille päivää jne.. onhan se herran jumala kuskin tehtävä tervehtiä matkustajia,jotka tulevat sisään. Ei minua ainakaan huvita tervehtiä kuskia,joka ei minua tervehdi. Onhan se hyvien tapojen mukaista jne.., mutta jos kuski ei sano päivää,niin miksi minun pitäisi sanoa?

Toinen juttu on sitten nämä kuskit,jotka eivät juuri päästä ulos,vaikka on painanut STOP-nappulaa, mutta näinpä kerran naisen,joka ei ollut ollenkaan painanut sitä nappulaa ja sitten kun bussi kurvasi pysäkille ottamaan matkustajia sisään,niin nainen huusi takaovilta,että: Avaa nyt (---) nämä ovet!

Sitten on sellaisia kuskeja,jotka voisi erottaa saman tien. Eilenkin,kun menin kouluun,niin menin jonoon, jossa oli ihmisiä jonottamassa bussiin ja sitten,kun oli jotain kuusi tyyppiä jäljellä,niin kuskipa löi ovet kiinni ja painoi kaasua. Eikä bussi ollut edes täynnä! Ja sitten tätäkin seliteltäisiin tietysti sillä,että,kun bussien pitää pysyä aikataulussa ja plää plää..

Onneksi on sentään ystävällisiäkin kuskeja.. Minun mielestäni (pääkaupunkiseudulla,kun asun),niin esimerkiksi Veolialla tai Pohjolan liikenteellä on miljoona kertaa paremmat kuskit,kuin jollainen Hkl:llä tai Hsl:llä.

Paljon mukavemmat ja ystävällisemmät.

Tässä takavuosina,kun tultiin illalla eräästä pesäpallomatsista kotia,niin tultiin sitten viimeisellä bussilla mikä kulki,jotain klo 20 jälkeen.. tämä kuskipa sitten kysäisi,että missäs päin te asutte,että minä voin heittää teidät,kun tämä on viimeinen vuoro.. kuskipa sitten ajoi bussilla.. ei sentäs ihan kotiovelle asti, mutta kuitenkin niin,että kävelymatkaa jäi vajaat puoli kilometriä, kun sitä muuten olisi ollut pari kilometriä.

Vierailija

Minusta vika ei ole busseissa kuskeissa. Kokeile itse sanoa 300 kertaa päivässä päivää. Mitä nyt jotkin virolaiset kuskit, joilla on kaasjalka herkkänä.

Ei, tyhmintä ovat ne typerät ihmiset, jotka laittavat laukkunsa viereiselleen, tyhjälle penkille. Ruuhka-aikoihin tämä on aivan uskomatonta! Miten joku voi olla niin itsekäs! Jos kysyy, onko paikka vapaa, saa vastaukseksi mutinaa ja laukun siirtoa. Ei ole minusta mitään syytä pitää sitä laukkua siinä vieressä viemässä turhaan tilaa.

:)Ninnu

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tuo on kyllä totta..minuakin ärsyttää ihmiset,jotka (varsinkin ruuhka-aikana) pitävät toisella penkillä laukkua tai jotain muuta tai sitten itse istuvat siinä käytävän puoleisella penkillä? Onko se muka liikaa vaadittu,että siirtäisi sen ruhon siihen ikkunan puoleiselle penkille? Vai pelkäävätkö ne ihmiset,että he saavat jotain bakteereja,jos viereen tulee istumaan joku?

Ja sitä en myöskään ymmärrä,että mitä ihmettä ihmiset menee istumaan vanhuksille,invaliideille ja näkövammaisille tarkoitetuille paikoille??!!. Hyvä,jos sitten siirtyvät siitä pois,jos tulee vanhuksia yms.., mutta silti. Yleensä näkee lastenvaunujen kanssa tulevia vanhempia ja lapsia,jotka valtaavat nämä vanhuksille tarkoitetut paikat.

Eli ihan yleisiä käytöstapoja pitäisi monen joukkoliikenteen käyttäjän opetella..

Ja vaikka tämä asia ei liity busseihin,niin se liittyy metroihin eli en ymmärrä ihmisiä,jotka tulevat,kun metro tulee asemalle,niin ihmiset tulevat seisomaan siihen ovien eteen,kun ihmisten pitäisi päästä metrosta ulos!? Eräskin mies meinasi työntää yhden naisen takaisin sisään,kun nainen yritti ulos ja mies änkesi väkisin sisään. Onko se liikaa vaadittu,että metroon pyrkivät ihmiset odottaisivat siinä sivussa,että muut pääsee ulos ja sitten vasta mentäisiin sisälle? Jotenkin ymmärrän vielä sen,että vanhat ihmiset änkeävät äkkiä sisälle,että he saisivat istumapaikan, mutta ihan terveitä nuoria ja myöskin aikuisia näkee änkeävän sisään? Ihan kuin metrokuski nyt pamauttaisi ovet äkkiä kiinni ja lähtisi ajamaan. Kärsivällisyyttä kehiin ja kaikilla on mukavampaa..

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: MielipideTopic

ankkafani111 - 26.03.10 07:24 (ID 493769)

minua ärsyttää kun kaupungilla joku pikku vauva itkee :1

samat sanat

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: MielipideTopic

ankkafani111 - 26.03.10 07:24 (ID 493769) minua ärsyttää kun kaupungilla joku pikku vauva itkee :1

Ärsyttäähän se, varsinkin jossain bussissa,kun on itse hirveän väsynyt, niin sitten joku vauva rääkyy kovaan ääneen, mutta vauvat on vauvoja ja ei sille voi mitään. Pitää vain muistaa,että ollaanhan sitä itsekin oltu joskus vauvoja ja varmaan ollaan joskus kaupungilla itketty ja huudettu ja silloin toisia ihmisiä on varmaan myös ärsyttänyt,joten pitää vain kestää.

Vierailija

Lainaus:
Sohvaperuna:

Ärsyttäähän se, varsinkin jossain bussissa,kun on itse hirveän väsynyt, niin sitten joku vauva rääkyy kovaan ääneen, mutta vauvat on vauvoja ja ei sille voi mitään. Pitää vain muistaa,että ollaanhan sitä itsekin oltu joskus vauvoja ja varmaan ollaan joskus kaupungilla itketty ja huudettu ja silloin toisia ihmisiä on varmaan myös ärsyttänyt,joten pitää vain kestää.

Totta turiset Sohvaperuna!

Itseäni häiritsee vaovejn itku vain kirjastossa tai jossain muussa paikassa misää yrittää keskittyä johonkin asiaan.

Minua ärsyttää myös meidän historian opettaja. Hän on vanha nainen joka pölisee koko ajan! Eikä ketään kiinosta kun se puhuu jotain ihan turhaa ja toistaa koko ajan samoja asioita joista se puhui viimeset 15 minuuttia. Ei se muuten niin paljon ärsyttäisi, mutta kun yrittää itse juuri samaan aikaan keskittyä tekemään tehtäviä ja ope pölisee samaan aikaan niin... pinna on monta kertaa melkeen napsahtanut ja ensi kerralla sanonkin sille että "Voisiko iopettaja olla hiljaa. Yritän tehdä tehtäviä ja haluaisin työrauhan, kiitos". Ei olisi törkeästi sanottu, mutta sanottu silti ja toivottavasti sulkisi suunsa.

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Viime viikon keskiviikkona meidän engalannin ope oli sairaana niin sillä oli aivan kauhea sijainen! Sijainen ei edes puhunut mitään vaikka viittasi ja kaikkea yritti! Koko meidän luokka sai jälkiistuntoa sen takia ku ei muka oltu tehty tunnilla tehtäviä,paitsi ei kukaan ollu tehny niitä koska sijainen ei ees sanonu että pitää tehdä niitä(6)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat