Ketjukirjeet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jo aluksi sanon että en löytänyt yhtään tämmöistä topicia. Eli nyt tuli mieleen kun olen saanut todella monelta kaveriltani ketjukirjeen kännykkään missä lukee: "KAIKKI jäävät kotiin 18.5...". Tuli mieleen että se on saanut hurjan suosion kun kaikki sitä lähettävät eteenpäin...

Eli täällä saa puhua kaikkea ketjukirjeisiin liittyvää esim. oletko saanut semmoisen ketjukirjeen että:..., jatkatko ketjukirjeitä tai pidätkö ketjukirjeistä... ja pari apukysymystä tulee:

1. Oletko saanut ketjukirjeen mikä alkaa:

"KAIKKI jäävät kotiin 18.5.2010, missä koulussa sitten oletkin..."

2. Jatkatko ketjukirjeitä vai pidätkö niitä turhina.(perustelut)

Ja keskustelu alkakoon!

Kommentit (7)

Vierailija

Vai että ketjukirjeet...:)

En ole saanut KAIKKI jäävät kotiin -ketjukirjettä,

mutta olen saanut pari ketkukirjettä PSN: ssä (Google on niitä varten, jotka eivät ymmärä). Molemmat olivat englanninkielisiä, ja ymmärsin ne suurin piirtein. Toisen aihe oli protesti MW2:n map packeja koskien, ja toinen oli myös protesti maksullista PSN:ää vastaan. Ja tottakai lähetän ne eteenpäin, eihän niiden lähettäjälle koituisi muuten niistä iloa:)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

En ole saanut ketjukirjettä, jossa kehotetaan jäämään kotiin, mutta sain kerran ketjukirjeen jossa sanottiin, että jos se kiertää tarpeeksi kauan se pääsee Guinnesin ennätyskirjaan. En tiedä miten siinä kävi. Muita ketjukirjeitä en ole saanut.

Vierailija

Minä olen saanut kavereiltani kirjeitä, joissa lukee jotakin sinne päin, että "KAIKKI jäävät kotiin 18.5.2010, missä koulussa ikinä oletkin. ei siis kouluun. lähetä tämä viesti kavereillesi."

~Mr R.A.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Lainaus:
Ketjukirjeet

Mr Roope Ankka - 27.03.10 03:21 (ID 494402) Minä olen saanut kavereiltani kirjeitä, joissa lukee jotakin sinne päin, että "KAIKKI jäävät kotiin 18.5.2010, missä koulussa ikinä oletkin. ei siis kouluun. lähetä tämä viesti kavereillesi." ~Mr R.A.

Meinaatko toteuttaa sen. Minä en ainakaan toteuttaisi.

Vierailija

Lainaus:
McDuck-fani: Meinaatko toteuttaa sen. Minä en ainakaan toteuttaisi.

En aio. Kyse on ilmeisesti lakosta, mutta en lähde mukaan siihen.

~Mr R.A.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat