Aiotko mennä huomenna virpomaan?

Seuraa 
Liittynyt25.2.2010

No minä en aio mennä. Ja onko se teidän mielestä inhottavaa kun oman oven takana käydään virpomassa?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ole virponut vuosiin, ei näin vanhana enää tee mieli eikä se yhtään huvita. Hävettäisi mennä jonkun ovelle virpomaan...

Sitä paitsi äidiltä ja mummolta saa muutenkin paljon, paljon suklaamunia, niin pieniä kuin myös isompia. Pienet kyllä maistuvat mielestäni paremmalle. :P

OP kuittaa.

Vierailija

Virpominen on kivaa, mutta taitaa olla että olen jo liian vanha... Luitakin kolottaa :P En käynyt enää viime vuonnakaan. Viime vuonna tein kyllä itselleni vitsoja, mutta tänä vuonna taisin olla vasta eilen että: "ohhoh, onko huomenna oikeasti palmusunnuntai". Pääsiäinen tuli sen verran yllättäen : )

Ja puhutaan nyt vaan tästä virpomisesta ja unohdetaan tuo toinen aihe.

Lainaus:
One Piece: Sitä paitsi äidiltä ja mummolta saa muutenkin paljon, paljon suklaamunia, niin pieniä kuin myös isompia. Pienet kyllä maistuvat mielestäni paremmalle. :P

Tarkoitatko niitä pieniä, jotka ovat oransseja, punaisia, tummansinisiä tai vihreitä ja joissa on pieniä kanojen kuvia? Koska ne ovat NIIN hyviä! Pienempänä söin aina niitä puolikkaina piparkakkujen päällä :P Kuulostaa oudolta, mutta mitä muutakaan voi tehdä itse tehdyille pipareille joita ei saatu syötyö jouluna... : D

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Itse asiassa OP-Pohjola kertoo tästä asiasta minunkin puolestani:

Lainaus:
En ole virponut vuosiin, ei näin vanhana enää tee mieli eikä se yhtään huvita. Hävettäisi mennä jonkun ovelle virpomaan...

Sitä paitsi äidiltä ja mummolta saa muutenkin paljon, paljon suklaamunia, niin pieniä kuin myös isompia. Pienet kyllä maistuvat mielestäni paremmalle. :P

En olisi sitä voinut paremmin sanoa! : D

//: Kiitos ylläpito! : )

Vierailija

En aio mennä virpomaan huomenna, koska alan olla jo liian vanha siihen touhuun. Ja en ole koskaan virponut, se ei ole mielestäni hyvä tapa. Virpojathan vain kynivät jokaisen perheen puhtaaksi!

~Mr R.A.

Vierailija

Juurikin niitä

Lainaus:
pieniä, jotka ovat oransseja, punaisia, tummansinisiä tai vihreitä ja joissa on pieniä kanojen kuvia
, *Kultu*.

Ne tosiaan ovat kaikista parhaimpia, mutta tarkoitan samalla myös niitä pieniä, jotka maistuvat samalle, mutta niiden kuoressa on noita kaikkia värejä.

Lisään sinut muuten ihan kohtsillään Parhaat käyttäjät-listalleni, menehän sinne, ja kohta nimesi putkahtaa listalleni! (=

OP kuittaa.

Vierailija

En usko että menen virpoman. En ehkä ole yli virpomis iän, (Tai no, miten sen nyt ottaisi... ) Mutta jokin siinä touhussa vain ei kiehdo minua...

Kia K -pitää suklaasta mutta ei virpomisesta.... :s

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat