ankalliskirjasto 11

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

semmonen tulloo tänä kesänä siinä on carl barksin muistetuimmat tarinat.

Kommentit (11)

Vierailija

Kiitos tiedosta ankkafani111.En ole vielä ihan varma ostaisko sen,sitten kun se tulee.Koska en ole edes ostannut 10.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Lainaus:
Re: ankalliskirjasto 11

juujuupeli - 27.03.10 06:59 (ID 494624) Kiitos tiedosta ankkafani111.En ole vielä ihan varma ostaisko sen,sitten kun se tulee.Koska en ole edes ostannut 10.

Minä varmaan ostan sen, vaikka 9 ja 10 vielä puuttuu.

PS. Kiitos tiedosta ankkafani 111.

Vierailija

Voiskohan ankkafani111 kertoa, mistä sai tämän tietoonsa? Asian voisi muuten lisätä Tulevat Ankka- ja hiiri-julkaisut-toppaan, mutta tiedon pitää olla varmaa, ja minun pitää saada itse päästä katsomaan, missä siitä kerrotaan.

Sillä Ankalliskirjastohan loppui osaan 10, että kuinka siihen muka voisi tulla 11. osa? Kuten Aku Ankan juhlasarjat, niin myös Ankalliskirjast-sarja on kymmenosainen, ja ne sisältävät yhdessä Barksin parhaat tarinat, ja kumpikin on vain se kymmenosainen, että toivoisin, että kertoisit mistä sait tiedon tästä.

Hyvä vain, jos sarja jatkuu, ei siinä mitään! (=

OP kuittaa.

Vierailija

Ahaa, vielä tahtoisin kuitenkin tarkempaakin tietoa, jos vain viitsisit kertoa, missä Aku Ankassa? Uteliaisuuteni heräsi... (=

OP kuittaa.

Vierailija

Jaahas, vai että niin.

Pakko sitten katsoa kaikki viime vuoden Akkarit läpi, ja katsoa, pitääkö väittämäsi paikkansa. En tuota ainakaan muista. Ankalliskirjaston kyllä piti päättyä numeroon 10, eli en usko, ennen kuin näen sen omin silmin.

OP kuittaa.

//: Missään viime vuoden Akkarissa ei mainittu asiasta, katsoin kaikki läpi. En siis usko, että 11. osaa sarjaan tulisi, koska 10. luki, että se on viimeinen.

Vierailija

Lainaus:
Ankalliskirjasto 11: Carl Barksin muistetuimmat tarinat

One Piece - 28.03.10 03:05 (ID 495333) Jaahas, vai että niin. Pakko sitten katsoa kaikki viime vuoden Akkarit läpi, ja katsoa, pitääkö väittämäsi paikkansa. En tuota ainakaan muista. Ankalliskirjaston kyllä piti päättyä numeroon 10, eli en usko, ennen kuin näen sen omin silmin. OP kuittaa. //: Missään viime vuoden Akkarissa ei mainittu asiasta, katsoin kaikki läpi. En siis usko, että 11. osaa sarjaan tulisi, koska 10. luki, että se on viimeinen.

Juu,täytyy selata akkarit läpi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat