Historialliset hetket käyttäjä urallasi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin siis täällä voi kertoa historialliset hetket siis esim. 1000 viesti , mukavin muisto, sinun mielestä historialliset käyttäjät ja muuta kiinnostavaa...

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Kommenttia topicin parantamiseksi otetaan vastaan...

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Historialliset hetket... hmm...

Tietysti se eräs joulukuun päivä, jolloin jonkin oudon päähänpiston takia koitin kokeilla toimisiko salasanani. Eteeni aukeni sivu, jossa kerrottiin sivujen uudistumisen takia, kaikkien salasanat oli vaihdettu ja että uusi salasanani on sähköpostissani.

Se hetki oli myös mukava, jossa huomasin jonkun huolineen minut parhaat käyttäjät- listalleen.

Itseasiassa aika moni asia on mukava. Kuten se, kun pääsin Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa kakkostasolle. Sitten tosin mokasin siinä pelissä ja sen jälkeen en ole päässyt ykköstasoa ylemmäs.

Kirjoitan sitten uudestaan, jos tulee lisää mieleen.

:)Ninnu

Vierailija

Varmaan se kuin sain sadannen viestini.Ja sitten se kun minua on neuvottu keskusteluun ja sitten se kun sain ykkösmitalin.

Ja tietenkin se kun sain tänne hahmon!!! :]

Vierailija

Mitään kovin järisyttäviä hetkiä ei ole ollut, mutta olin iloinen kun tajusin, että minulla on keskustelusta ykkösmitali : )

Vierailija

Lainaus:
Historialliset hetket käyttäjäurallasi.

*Kultu* - 31.03.10 07:12 (ID 497389)

Mitään kovin järisyttäviä hetkiä ei ole ollut, mutta olin iloinen kun tajusin, että minulla on keskustelusta ykkösmitali : )

Sama täällä. :)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Voi että, montakohan niitä on!? Ainakin se, kun minut mainittiin Parhaat käyttäjät-listalla 1 kerran. Sitten kun löysin sivun, kun sain 1. mitalin, kun kirjoitin 1000 ja 2000. viestini, kun Mörkkis mainitsi minut 1. paikalla PK-listallaan, kun osallistuin Aku kadonnut-juttuun... Näitä on monia...: )

Vierailija

Historialliset hetkeni ovat: sain 1-mitalin Hessun hahmovisasta, kirjoitin ensimmäisen viestini, kirjoitin sadannen viestini, sain keskusteluista 1-mitalin. kirjoitin tuhannen-viestini, kirjoitin toisen tuhannen viestini, löysin hautautuneen Operaatio-topicin ja että minusta ei koskaan tullut spämmääjää.

Tässäpä näitä, karsittuna.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Tässäpä parhaat historialliset hetkeni järjestyksessä:

1. Päihitin OP:n historia visasilun 5. kauden välierissä.

2. Tutustuin Janne95:teen.

3. Voitin maantieto visailun 1. kauden.

4. Keksin urheilu-visan.

5. Voitin historia visailun 5. kauden (finaali 1-0 hyväkseni).

6. Kirjoitin 13. viestini.

7. Kirjoitin 1000. viestini.

8. Kirjoitin 2000. viestini.

9. Rekkasin 27.12.2009.

10. Voitin F1 veikkaajan ensimmäisen osakilpailun.

-???

Vierailija

Jaa, no yksi on ainakin se, kun niin moni on minut kelpuuttanut Parhaat Käyttäjät- listalleen ja osa jopa Viikon Käyttäjäksi! Olin ihan otettu, kun huomasin. :) Muita en nyt tähän hätään muistakaan! ;)

Vierailija

No, esim. kun SuperÄijä valitsi minut omaksi viikon käyttäjäkseen ja top 10- listalle sijalle 7. Myös silloin kun lopetin spämmäämisen ja silloin, kun aloin pärjätä Maantieto- visailussa.

Ciao!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Itselleni tärkeitä hetkiä on mm.

1) Silloin,kun rekisteröidyin 2.7.2009.

2) Silloin,kun sain tuhannen viestini. Sadas viesti ei ollut niin kummoinen..

3) Silloin,kun pääsin Parhaat käyttäjät-listalle.

4) Silloin,kun tein ensimmäisen topicini.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat