Kadonneet...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on jälleen yksi leikeistäni...

Kaikki ankkalinnalaiset ovat kadonneet joten mitä me teemme? Minä kerron, meidän faniemme tehtävänä on auttaa ja selvittää että mitä on tapahtunut ja palauttaa ankklinnalaiset ankkalinnaan...

Oletteko mukana lojaalit ankkafanit?

Säännöt:

1: Mukaan saa tulla milloin vain

2: Asiallista ratkomista

3: Minulla on lupa muutta sääntöjä

4: Minulla on myös lupa poistaa käyttäjä vähäksi aikaa tehtävästä syistä kuin häiritsevä käytös,spämmiä ja muuta vastaava

5: viestin pituus on oltava yli 50 merkkiä HUOM yli 50 merkkiä

Mukana ovat käyttäjät:

Lillen

Merimaria

"Kultu"

Taskarifani

allu9898

Ninnu

Fergus Mc Duck

Akkari 69

Millamagia 8

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Lainaus:
Re: Kadonneet...

Merimaria - 31.03.10 06:38 (ID 497335)

Kyllä kai... Eikös tämä ole vähän niin kuin LTP?

kÖH, KÖH, ei lainkaan ... sehän tarkottaisi että minulla olisi ideat lopussa jota minulla kyllä ei KÖH,KÖH... mutta tämä olisi tarkoitus ainaki näin alkajaisiksi olla yksi pitkä tehtävä kun taas LTP: eessä on enemmän lyhyitä tehtäviä...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kadonneet...

lillen - 31.03.10 06:40 (ID 497341)

Lainaus:
Re: Kadonneet...

Merimaria - 31.03.10 06:38 (ID 497335)

Kyllä kai... Eikös tämä ole vähän niin kuin LTP?

kÖH, KÖH, ei lainkaan ... sehän tarkottaisi että minulla olisi ideat lopussa jota minulla kyllä ei KÖH,KÖH... mutta tämä olisi tarkoitus ainaki näin alkajaisiksi olla yksi pitkä tehtävä kun taas LTP: eessä on enemmän lyhyitä tehtäviä...

Jaa jaa... Mutta eikös tämä ole VÄHÄN niin kuin LTP? Miten voit taata, että tehtävä on pitkä? JOS vaikka ratkasemmekin se hetkessä? Anteeksi uteliaisuuteni. Olen mukana, mutta haluan vain tietää pari käytännön asiaa...

Pyydän anteeksi Capsia.

Vierailija

Niin en minä mennyt TAKAAMAAN kai sitä mutta toivoisin että olisi niin että tämä hieman LTP eroaisi... jaa jaa kyllä kai on myönettävä että tämä hieman sitä muistuttaa ;).

Vierailija

Jaa vaikka heti koska mukaan saa tulla milloin vain...

Noniin siis aloitamme...

Mitä pitäisi ensin tehdä?

Lillen

Vierailija

No, jospa me vaikka etsisimme kaduilta mahdollisia merkkejä siitä, mitä on tapahtunut?

Minulla ei sitten ole hirveästi kokemusta tällaisista operaatioista, joten valistakaa minua jos teen jotain tyhmää... :)

/Heh heh, holtitonta... : D

Vierailija

Meidän pitäisi varmaan mennä "rikospaikalle" eli Ankkalinnaan selvittämään, löytyykö sieltä minkäänlaisia johtolankoja kadonneiden taloista. Käykö pomolle? Onko meillä muuten erikoisvarusteita?

// *Kultu*, kyllä minä ainakin huomautan, jos teet jotain typerää tai holtitonta.

Vierailija

Juuh onhan teillä ...ihan mitä keksitte...

Juu mennään rikospaikalle tutkimaan löytyykö johtolankoja...

HUOM. olen lisännyt sääntöihin 50 merkin minimi rajan viestien pituudesta , siksi että vältyttäisiin spämmiltä.

Muokkaus: Kunhan pysytte asiallisina niin eiköhän kaikki suju... menen nytten koneelta mutta palaan vielä joten yrittäkää edetä tehtävässä.

Vierailija

Vaikka Lillen lähteeki koneelta, on meidän "velvollisuutemme" jatkaa tehtävää. Eli jospa menismme lentokoneella Ankkalinnaan ja siellä jatkamme suunnitelmaamme. WUSSHH! *Lentää lentokoneella Ankkalinnaan* Ah! Täällä olen aina halunnut käydä. Nyt siis koteja tutkimaan. Ehdotan, että hajaannumme ja etsimme kukin eri kodista. Sillä tavalla olemme tehokkaampia, kuin että tutkisimme kaikki yhdessä yhden kodin. Eikun tutkimaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat