Mitä kepposia ootte tehneet tänään.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mää en oo tehny vielä mitään mutta teen vielä.

Kommentit (4)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

En ole tehnyt vielä mitään kepposia, mutta törmännyt olen moniin...lähinnä uutispalstoilla.

En tiedä..voisihan sitä jonkin kepposen tehdä..en mitään kuitenkaan paljasta..

Vierailija

En ole yhtäkään kepposta vielä tehnyt mutta tänään minulle ollaan tehty yksi kepponen... Saunaani liittyen.

Vierailija

No meiän luokka teki kepposen hissan opettajalle ja luokan opelle.

Hissan opelle me tehtiin sellanen kepponen että kesken tuntia yksi meidän luokan poika "aivasti" ja sitten kaikki nousi ylös ja lähti pää kumarassa pois luokasta, ruokalaan. Siitä sai makeat naurut!=D

Omalle opelle me tihtiin isompi jekku. Kirjoitettiin taululle "Lähdimme 7. luokalle!" ja jokainen kirjoitti oman nimensä kanssa taululle.

Sitten piilotettiin takki ja reput omiin kaappeihin ja juostiin parkkipaikan poikki A-ovelle ja jätettiin kengät sinne. Mentiin piiloon tuolivarastoon ja kun kello soi, me mentiin liikunta- ja juhlasaliin, koska meillä kuului olla koko koulun päivänavaus siellä. Kun meidän ope tuli saliin niin me ja se vaan naurettiin.=D

Aprillipilojen tekeminen on kivaa ja aion tehdä kotona lisää. Laitan kylmäkallen toisen veljeni tuolin istuimelle ja peitän sen jollain mustalla jutulla niin että se istuu sen päälle. Ja äitille sanon että "sain jälki- istuntoa kun me tehtiin aprillipila meidän historian opettajalle". Sen äiti varmasti uskoo ja toiselle veljelleni voisin sanoa vaikkapa että "mä söin sun kaikki karkit, koska totesin että lihominen ei olehyväksi jääkiekon pelaajille!"=D

*Nöösi, nauru naamalla*

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat