oletko sinä aprillanut ketään ja miten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin sanokaa miten te olette aprillannut.

Kommentit (6)

Vierailija

Suppea topic, ja viestin laatuun voi panostaa, ihan näin vinkkinä :)

Aprillannut? Tjaah, koko luokka "aprillasi" opettajaa:

Pari oppilasta oli pulpeteissa tekemässä jotain, ja muut oli opettajan pöydän takana tai jossakin muussa piilossa, ja kaksi pitelemässä piirtoheittimen kankaan ketjua (se oli vedetty alas, ja piirtoheittimen kangas on opettajanpöydän "taustalla"). Kun ope tuli luokkaan, yksi pulpetissa istuva kaverini sanoi: "Joo, kaikki on pihalla juoksentelemassa ja leikkimässä. En mä tiiä sit miks." Silloin opettaja kurtisti kulmiaan, ja sanoi vähän kiukkuisena: "Eikö ne nyt ymmärtänyt, että 15 yli 12 tullaan luokkaan ja lähdetään pääsiäiskirkkoon! Pitääkö ne nyt hakea sieltä?" ja kaverini vastasi: "Niin kai." Kuullessamme sanan "kai", ne kaksi vapauttivat kankaan ketjun, ja se pamahti ylös, sen taakse oli kirjoitettu liitutaululle isolla "BÖÖÖÖÖ!!", ja kaikki pomppasi kukin piiloistaan ja huusivat "APRILLIA!!". Itse olin piilossa pallolaatikossa, ja olin kiskonut jonkun säkin ja tuolin sen kopperon eteen, se oli tietokoneen vieressä; liitutaulun reunassa. Mielestäni se oli onnistunut pila.

~MM8, vaistot pelissä~

PS. supi100, kysyitkö minulta? No, olen vielä ala-asteella.

Vierailija

Jep, aihe tosiaan on suppea, ja viesteihisi voisit panostaa enemmän. Oikeastaan tämä on muutenkin turha topic, sillä miksipä kukaan tähän vastaisi Juhannuksen aikaan? Off-topicissa voisi tätäkin kysyä.

Vierailija

Itse en ole "aprillannut" ketään, mutta koko luokka oli mukana pilassa, jossa kylmää vettä oleva muovimuki laitettiin luokan oven päälle. No, siinä sopivaa uhria odotellessa koulumme rehtori tuli ovesta sisään ja muki tippui suoraan päähän. Koko luokka repesi nauruun, ja rehtori katsoi monttu auki meitä ja sanoi, että eihän se ollut edes oikea aprillipila, kun emme huutaneet "aprillia syö silliä, juo kuravettä päälle".

Vierailija

Meidän luokka keksi hyvän pilan kun huijasimme opea.

Yhden meidän luokkalaiseen laitettiin punaista maalia vähän oikean silmän yläpuolelle ja lavuaariin. Kun ope tuli sanoimme että se kaatus ja löi päänsä hanaan. Ope lähti taluttamaan sitä kansliaan. Kun he olivat käytävällä se huusi aprillia syö silliä juo kuravettä päälle.

Tiesittekö ett Helsingin ja Haminan välille rakennetaa kuus kaistast moottoritietä.

Aprillia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat