Haluaisitko-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervehdys kaikille! Keksin tälläisen topicin, mutta arvelin sellaisen olevan jo olemassa. Kun sitten etsin vastaavaa, ei sellaista löytynyt. Oli vain Haluaistiko olla... tai Haluaisitko ja jokin tietty aihe. Mutta tässä topicissa on tarkoitus kysellä kaikenlaisista haluista, kuten Uskotko- tai Entä jos-topiceissa. Esimerkiksi:

Fergus: Haluaisitko että tämä topic lukotettaisiin?

ABC123: En haluaisi. Vaikuttaa hyvältä. Haluaisitko olla poliisi?

Tähän tapaan. Sanokaa, jos tämä on turha tai jos haluaisitte muuttaa jotain esimerkiksi kyselytapaa.

Ja minä aloitan:

Haluaisitko, että tämä topic lukotettaisiin?

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Kommentit (8)

Vierailija

En, olen jo valmiiksi mielestäni vähän liian pullea, enkä sitäpaitsi halua kipeää mahaa.

Haluaisitko omistaa kaikki taskukirjat?

Vierailija

Mikäs siinä, olisihan se aika mukavaa. En vain tiedä minne ne panisin.

Haluaisitko olla jonkun Parhaat Käyttäjät-listan ensimmäisenä? Minulle se ainakin kelpaisi...

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

//: Kirsikka93 ehti ensin. No, en kyllä haluaisi elää 100-vuotiaaksi, elämä voisi käydä pitkästyttäväksi.

Vierailija

Haluaisin, ja voisimme jatkaa tuolla Kia K:n Haluatko...? Topic: issa. Koska siellä on enemmän vastauksia ja jos oikein muistan niin tehty ennen tätä. Että jatketaan siellä. Haluan tämän lukkoon. Ei pahalla.

Anteeksi, olet tehnyt tämän ensin. Jatketaan täällä Kia K on tehnyt sen vasta tänään.

Haluaisitko saada kaikki Aku Ankat? + Suunnitelmat ja muut?

:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat